تعمیر صندلی لیفتراک

امتیاز پست
5/5
تعمیر صندلی لیفتراک

تعمیر صندلی لیفتراک ، امروزه از جمله دغدغه هایی که شرکت های عمرانی، صنعتی و معدنی دارند انتخاب درست ماشین آلاتی مانند لیفتراک است که دارای کیفیت مطلوب وطول عمر مفید باشند. بنابراین هنگام خرید لیفتراک از مراکز فروش آن، باید به خدمات پس از فروش و قطعات یدکی قابل اطمینان دقت کرد. برای رسیدن به این استراتژی شرکت های مختلفی وجود دارند که خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند.


این شرکت ها در زمینه تامین قطعات انواع لیفتراک، لوازم یدکی و قطعات اورجینال به درخواست مشتریان از سوی کارخانجات و شرکت های تولیدی به خوبی پاسخ می دهند و این خدمات خیلی سریع و به موقع به مشتریان در راستای نیازهای آنها عرضه می‌ شوند.‌


انواع صندلی لیفتراک


صندلی لیفتراک معمولا در ۲ نوع فنر دار و ساده طراحی می شود و با توجه به این که در لیفتراک ها کمک فنر وجود ندارد، بنابراین باید از صندلی که دارای فنر باشد، در این ماشین ها استفاده شود. همچنین صندلی لیفتراک باید از تجهیزات ایمنی کامل مانند کمربند برخوردار باشد. صندلی های مدل ساده در لیفتراک از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند و در صورتی که لیفتراک فقط ۷ ساعت در هفته یا یک ساعت در روز کار کند، استفاده از این صندلی ها مناسب می باشد. زیرا اپراتور زمان زیادی روی این صندلی نمی نشیند.


خرابی صندلی لیفتراک


یکی از اجزای اصلی لیفتراک که راننده از آن استفاده می‌کند، صندلی لیفتراک می‌باشد. برای راحتی در زمان کار کردن با لیفتراک، لازم است که صندلی آن دارای سلامت و کیفیت مطلوبی باشد. در صورتی که ابر بالشتک صندلی از بین برود یا روکش چرمی صندلی دچار صدمه شود، سیم های معلق و فنری از آن بیرون زده و موجب افزایش گرما و لرزش بیش از حد صندلی می شود.
در این صورت صندلی لیفتراک موجب درد مفاصل اپراتور و همچنین تحریک شدن اندام‌ های تحتانی اپراتور می‌شود. بنابراین اگر صندلی لیفتراک دچار مشکل شود، این موضوع موجب کاهش بهره وری استفاده از لیفتراک در هنگام کار با آن می شود.


همچنین در صورتی که کمربند ایمنی صندلی لیفتراک درست کار نکند به اپراتور آسیب وارد می‌شود و ممکن است موجب بروز آسیب های جدی و مشکلات بزرگ تر برای اپراتور شود. بنابراین در صورتی که صندلی فرسوده و یا خراب شود، باید برای جایگزینی یا تعویض تعمیر صندلی های قدیمی اقدام کرد.


تعمیر صندلی لیفتراک


در مراکز تعمیر صندلی لیفتراک، برای برندهای معتبر لیفتراک ساخت داخل و خارج از کشور، تعمیرات انواع صندلی صورت می گیرد. در این مراکز با امکاناتی که برای مشتریان فراهم شده است، مشتریان می توانند با تماس با مشاوران فروش، انواع صندلی لیفتراک را با سایزهای مختلف خریداری کرده و یا تعویض کنند. همچنین در این مراکز فروش و تعمیرات انواع صندلی برای برند های مختلف صورت می‌ گیرد.


خدمات قابل ارائه در مراکز تعمیر صندلی لیفتراک


برخی از خدمات قابل ارایه در مراکز تعمیر صندلی لیفتراک عبارتند از:
تعمیر صندلی لیفتراک کوماتسو، تعمیر صندلی لیفتراک سهند، تعمیر صندلی لیفتراک تویوتا و برند های داخلی و خارجی دیگر
فروش صندلی لیفتراک کامفورت
صندلی اپراتور ریچتراک برقی
بازسازی کامل صندلی لیفتراک
تعویض و تعمیر صندلی لیفتراک
کمربند ایمنی لیفتراک
ترمیم روکش و بالشتک صندلی لیفتراک
تعویض کمربند ایمنی صندلی لیفتراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21