تعمیر لیفتراک سهند | خدمات فنی لیفتراک سهند | نمایندگی لیفتراک سهند

امتیاز پست
5/5
خرید لیفتراک دست دوم سهند

تعمیر لیفتراک سهند ، شرکت لیفتراک سازی سهند یکی از تولیدکنندگان قدیمی و شناخته شده در کشورمان می باشد که انواع تجهیزات انبارداری و لیفتراک را تولید می کند. انجام تعمیرات تخصصی لیفتراک از جمله خدمات این شرکت است که برای دارندگان لیفتراک سهند ارائه می شود.

تعمیر لیفتراک سهند

تعمیر لیفتراک سهند ، شرکت لیفتراک سازی سهند چندین دهه است که شروع به فعالیت کرده و دارای تجربه کافی در زمینه تولید انواع لیفتراک با کیفیت می باشد. این تولید کننده تا کنون چند هزار دستگاه لیفتراک را تولید و به بازار عرضه کرده است. چون دستگاه لیفتراک سهند با تعداد بالای فروشی همراه است، بنابراین طیف گسترده محصولات این شرکت در تناژهای مختلف و با کارکردهای گوناگون تولید می‌شوند. پس تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک سهند و خدمات فنی آن با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

برای انجام تعمیرات لیفتراک سهند باید به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه شود. در این مراکز نیروهای باتجربه و فنی تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند. همچنین برای تعمیرات از قطعات یدکی اصلی لیفتراک و تجهیزات پیشرفته برای تعمیر استفاده می‌ شود.

در مجموعه هایی که خدمات با کیفیت در زمینه تعمیرات لیفتراک سهند به متقاضیان ارائه می شود، خدمات فنی تعمیر لیفتراک سهند از گیربکس دستگاه تا خدمات مربوط به رنگ و نقاشی و همچنین سیستم روشنایی و برق و بازسازی و اورهال لیفتراک قابل ارائه می باشد. همچنین در این تعمیرگاه ها امکان اعزام تیم تعمیرکار سیار نیز وجود دارد که موجب شده تا تعمیر لیفتراک سهند با کیفیت بهتر و آسان تر صورت گیرد.

شرکت لیفتراک سازی سهند

شرکت لیفتراک سازی سهند ، از تولیدکنندگان مطرح ایرانی می باشد که محصولات آن دارای آمار فروش بالایی هستند. موارد متعددی موجب شده است که لیفتراک سهند در بازار داخلی با محبوبیت زیادی روبرو شوند. از جمله این موارد می‌توان به کیفیت مطلوب و قیمت مناسب این دستگاه اشاره کرد. چون لیفتراک های تولید شده در داخل کشور نسبت به دستگاه های خارجی خود از مزیت قیمت رقابتی برخوردار هستند.

بنابراین این موضوع موجب شده است تا تعمیرات لیفتراک سهند با تقاضای زیادی روبرو شود و در زمینه خدمات تعمیراتی این دستگاه می توان به مواردی مانند هزینه کمتر، در دسترس بودن مراکز برای تعمیر این دستگاه اشاره کرد. در مراکزی که تعمیرات لیفتراک سهند انجام می شود، به مراجعه کنندگان و متقاضیان خدمات تعمیراتی مختلفی ارائه می شود، از انواع خدمات فنی برای تجهیزات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر لیفتراک سهند بنزینی

تعمیر لیفتراک سهند گازی

تعمیر لیفتراک سهند برقی

تعمیر لیفتراک سهند دیزلی

تعمیر لیفتراک سهند دوگانه سوز

 

 

 

لیفتراک های سهند

خدمات تعمیر سرویس لیفتراک سهند

انجام سرویس و تعمیرات لیفتراک سهند معمولاً به دو صورت ثابت و سیار در مراکز تعمیر این دستگاه انبارداری انجام می شود. در این مراکز انجام تعمیرات اساسی لیفتراک های دیزلی، گاز سوز، لیفتراک برقی و لیفتراک های دوگانه سوز سهند انجام می شود.

سرویس های دوره ای لیفتراک با ضمانت لیفتراک سهند به صورت ۵۰۰ ساعته، ۱۰۰۰ ساعته و ۲۰۰۰ ساعته بعد از دوره ضمانت لیفتراک سهند انجام می شود.

در این مراکز امکان اعزام پرسنل تعمیرات سهند و استقرار آنها در محل مورد نظر مشتریان به صورت دائم و در قالب قراردادهای تعمیر و نگهداری لیفتراک سهند وجود دارد.

در نمایندگی ها و مراکز تعمیر لیفتراک سهند تامین قطعات مورد نیاز مشتریان پس از درخواست آنها حداکثر تا ۲۴ ساعت انجام می شود.

همچنین در این مراکز با توجه به درخواست مشتریان، تامین خدمات فنی لیفتراک سهند پس از ۲۴ ساعت صورت می گیرد.

این مراکز دارای پیشرفته ترین فنون مهندسی در زمینه تعمیر و عیب یابی لیفتراک سهند هستند که می توانند تعمیرات و عیب یابی مدارات هیدرولیک لیفتراک سهند و همچنین مدارات الکترونیکی این دستگاه را انجام دهند و در زمینه مدیریت ارتباطات مشتریان از پیشرفته ترین روش های روز در دنیا استفاده می شود.

در مراکز تعمیر لیفتراک سهند  ، تعمیرات تخصصی لیفتراک در انواع  قالب PM, EM,CM انجام می شود.

بسیاری از این مراکز با شرکت ها و ارگان های دولتی برای سرویس لیفتراک و نگهداری از آن قرارداد می‌ بندند. همچنین در این مراکز در زمینه تعمیرات انواع لیفتراک سهند مشاوره رایگان به مشتریان داده می شود.

خدمات تعمیراتی قابل ارائه برای لیفتراک سهند

از دیگر خدماتی که در مراکز تعمیر لیفتراک سهند انجام می شود، موارد زیر را می توان نام برد:

مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات انواع لیفتراک سهند

تعمیرات تخصصی گیربکس های اتومات و دنده ای انواع لیفتراک های دیزل سهند و لیفتراک گازسوز سهند و لیفتراک برقی سهند با ضمانت

تعمیرات تخصصی انواع اکسل عقب لیفتراک های دیزل سهند و لیفتراک گازسوز سهند و لیفتراک برقی سهند با گارانتی و ضمانت

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک سهند ، پمپ بالابر لیفتراک سهند ، پمپ هیدرولیک لیفتراک سهند، پمپ گیربکس، پمپ فرمان لیفتراک سهند با گارانتی و ضمانت

تعمیرات تخصصی انواع شیر ترمز لیفتراک، بوستر ترمز لیفتراک و انواع ترمز های کاسه ای لیفتراک و ترمز دیسکی لیفتراک با ضمانت

توانایی بازسازی کامل انواع لیفتراک های دیزل سهند، لیفتراک های برقی سهند، لیفتراک های گازسوز سهند و لیفتراک های دوگانه سوز سهندتعمیر لیفتراک سهند زرد

تعمیرات تخصصی انواع دکل لیفتراک سهند و انواع صفحه بالابر لیفتراک سهند با ضمانت

تعمیرات انواع جک بالابر لیفتراک سهند، جک فرمان لیفتراک سهند، جک بازوئی لیفتراک سهند با ضمانت

تعویض دیسک و صفحه انواع لیفتراک های دیزل سهند، لیفتراک های برقی سهند و لیفتراک های گازسوز سهند

کلیه تعمیرات لیفتراک سهند و قطعات یدکی لیفتراک سهند دارای گارانتی چند ماهه هستند

تعمیرات تخصصی موتور های دیزل و گازسوز انواع لیفتراک سهند با ضمانت و گارانتی

نام محصول تعداد نوع لیفتراک سهند قیمت تعمیر لیفتراک سهند
تعمیر لیفتراک سهند لیفتراک دیزلی سهند تماس بگیرید
تعمیر لیفتراک سهند لیفتراک برقی سهند تماس بگیرید
تعمیر لیفتراک سهند لیفتراک دوگانه سوز سهند تماس بگیرید
تعمیر لیفتراک سهند لیفتراک بنزینی سهند تماس بگیرید
تعمیر لیفتراک سهند لیفتراک ۴ تنی سهند تماس بگیرید
تعمیر لیفتراک سهند لیفتراک گازی سهند تماس بگیرید

2 دیدگاه برای “تعمیر لیفتراک سهند | خدمات فنی لیفتراک سهند | نمایندگی لیفتراک سهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21