تعمیر لیفتراک کاترپیلار

امتیاز پست
5/5
تعمیر لیفتراک کاترپیلار

تعمیر لیفتراک کاترپیلار، ما در این قسمت می خواهیم شما را با شرکت کاترپیلار آشنا کنیم. این شرکت یکی از شرکت های معروف و معتبر در آمریکا می باشد. شرکت کاترپیلار یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی تراکتور، لیفتراک، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات صنعتی، موتورهای دیزلی و گازی، تجهیزات ساخت و ساز و استخراج معدن، توربین های صنعتی، لوکوموتیوهای الکتریکی – دیزلی و… می باشد. شرکت کاترپیلار ابتدا کار خود را با تولید تراکتور شروع کرد.

این شرکت در زمینه ی تولید کیف و کفش نیز فعالیت دارد و در سال های اخیر نیز به تولید گوشی های هوشمند پرداخته است. همه ی محصولات تولیدی توسط این شرکت از جمله لیفتراک ها طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر از لیفتراک های برند کاترپیلار استفاده می کنید و لیفتراک شما نیاز به تعمیر دارد می توانید به تعمیر لیفتراک کاترپیلار مراجعه کنید. یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر لیفتراک کاترپیلار، تعمیر قطعات لیفتراک کاترپیلار می باشد.

تعمیر قطعات لیفتراک کاترپیلار

تعمیر قطعات لیفتراک کاترپیلار، در گذشته انسان ها وسایل و قطعات سنگین را با دست جا به جا می کردند و این کار بسیار دشوار بود. با گذشت زمان آنها تصمیم گرفتند وسیله ای برای جا به جایی وسایل طراحی و تولید کنند. اولین وسیله ای که برای این کار طراحی شد، گاری بود. بعد از مدتی با پیشرفت تکنولوژی و کشف برق انسان ها توانستند لیفتراک را تولید کنند.

لیفتراک های اولیه مشابه لیفتراک های امروزی نبودند و فقط می توانستند اجسام را به صورت افقی جا به جا کنند، اما با گذشت زمان شرکت های مختلف از جمله کاترپیلار توانستند لیفتراک هایی را تولید کنند که علاوه بر جابه جایی عمودی می توانستند قطعات را به صورت افقی (در ارتفاع) جا به جا کنند. هر یک از قطعات لیفتراک کاترپیلار برای حرکت لیفتراک بسیار مهم می باشد. اگر قصد تعمیر قطعات لیفتراک کاترپیلار را دارید می توانید به تعمیر قطعات لیفتراک کاترپیلار مراجعه کنید.

لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار

لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار، لوازم یدکی چیست؟ لوازم یدکی قطعاتی هستند که لیفتراک به وسیله ی آنها می تواند اجسام مختلف با شکل های مختلف را جا به جا کند. لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه به چند نمونه از این لوازم یدکی اشاره خواهیم کرد.

چند نمونه از لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار

رول گیر لیفتراک:
رول گیر یکی از انواع لوازم یدکی می باشد که دو بازوی قوی دارد. لیفتراک ها به کمک رول گیر اجسام لوله شکل را بلند کرده و جا به جا می کنند. همانطور که گفته شد همه ی اجسام لوله ای مثل رول کاغذ، چوب و… را می توان به وسیله ی رول گیر لیفتراک جا به جا کرد. رول گیرها توانایی چرخش تا ۳۶۰ درجه را دارند.

عدل گیر لیفتراک:
عدل گیر نیز یکی از لوازمی است که به لیفتراک ها متصل می شود. عدل گیر  اجسام شبیه عدل مانند منسوجات کاغذ، مواد بازیافتی، مواد اولیه کارخانه، صنایع کنف و پنبه، خمیر کاغذ و… را جا به جا می کند.

ساید شیفت لیفتراک:
از سایت شیفت ها برای بارگیری و تخلیه ی انبارها استفاده می شود. سایت شیفت وسیله ای برای جا به جایی اجسام به صورت افقی می باشد.

بلوک گیر لیفتراک:
یکی از کاربردی ترین لوازم یدکی لیفتراک بلوک گیر می باشد. از بلوک گیر لیفتراک برای جا به جا کردن و بلند کردن وسیله های شبیه بلوک استفاده می کنند. بلوک گیر در فعالیت های ساختمانی، صنایع کاشی، سرامیک و… کاربرد دارد.
لیفتراک ها لوازم یدکی دیگری مثل فورک پوزیشنر، کارتن کلمپ و… نیز دارند که کاربردهای مختلفی دارند و در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. شما عزیزان می توانید برای تعمیر یا خریداری لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار به مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار مراجعه کنید.

تعمیر لیفتراک کاترپیلار برقی:
تعمیر لیفتراک کاترپیلار برقی، لیفتراک ها انواع مختلفی دارند، یکی از این لیفتراک ها لیفتراک برقی کاترپیلار می باشد. لیفتراک های برقی لیفتراک هایی هستند که موتور ندارند و به وسیله ی باتری کار می کنند. باتری این لیفتراک ها قابل شارژ هستند و بعد از استفاده با شارژ مجدد به فعالیت خود ادامه می دهند. لیفتراک های برقی بسیار کم سروصدا هستند و آلودگی بسیار کمی تولید می کنند.

در برخی از کارخانه ها شرایط به گونه ای است که نباید از لیفتراک هایی که دود تولید می کنند استفاده کرد، در این مکان ها می توان از لیفتراک برقی کاترپیلار استفاده کرد. لیفتراک های برقی آلودگی و دود تولید نمی کنند. لیفتراک های برقی مزیت های بسیار زیادی دارند که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر لیفتراک کاترپیلار دیزلی

مزایای لیفتراک برقی

هزینه ی نگهداری پایین، عمر زیاد، باتری قابل شارژ، عدم تولید آلودگی، عدم تولید صدا، توانایی عبور از مکان های کوچک.
معایب لیفتراک برقی: تنها عیب این لیفتراک ها عدم استفاده طولانی از آنها در مکان های باز می باشد. زیرا این لیفتراک ها شارژی هستند و در صورت تمام شدن شارژ باتری باید به شارژ متصل شوند. تعمیر لیفتراک کاترپیلار برقی در مرکز تعمیر لیفتراک کاترپیلار برقی امکان پذیر می باشد.

تعمیر لیفتراک کاترپیلار دیزلی

تعمیر لیفتراک کاترپیلار دیزلی، یکی دیگر از لیفتراک های برند کاترپیلار لیفتراک دیزلی می باشد. لیفتراک دیزلی یکی از پرطرفدار ترین لیفتراک ها می باشد که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از لیفتراک های دیزلی معمولا در فضاهای باز استفاده می کنند زیرا این لیفتراک ها بخارهایی تولید می کنند که تنفس این بخارها برای انسان مضر می باشد. کسانی که می خواهند از لیفتراک دیزلی در محیط بسته و سرپوشیده استفاده کنند حتما باید از کاتالیزور و تصفیه کننده نیز استفاده کنند. کاتالیزورها میزان تولید گازهای مضر را کاهش می دهند.

مزایای لیفتراک دیزلی

  • گشتاور بالا
  •  قدرت بالا
  •  تنوع بالا

معایب لیفتراک دیزلی:

  • ایجاد آلودگی صوتی
  • تولید گازهای مضر
  • هزینه ی تعمیرات بالا

اگر لیفتراک شما نیاز به تعمیر دارد می  توانید به تعمیر لیفتراک کاترپیلار دیزلی مراجعه کنید. پرسنل فعال در مرکز تعمیر لیفتراک کاترپیلار دیزلی لیفتراک شما را به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21