لیفتراک ایران یدک

امتیاز پست
5/5
لیفتراک ایران یدک

لیفتراک ایران یدک ، یکی از شرکت هایی که سال هاست به طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی پرداخته است شرکت لیفتراک ایران یدک می باشد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت که طرفدار بسیار زیادی دارد و مورد توجه بسیاری از کارخانه داران قرار گرفته است لیفتراک ایران یدک می باشد. شرکت لیفتراک ایران یدک لیفتراک های مختلف از جمله: دیزلی، برقی، دوگانه سوز و… را تولید می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لیفتراک ایران یدک و آشنایی با ویژگی های مختلف لیفتراک های دیزلی و برقی ایران یدک تا پایان مقاله همراه ما باشید.

همچنین دینولیفتراک در راستای حمایت از مشتری و تولید داخلی، فروش لیفتراک اقساطی را در الویت فروش خود قرار داده است.

لیفتراک دیزلی ایران یدک

لیفتراک دیزلی ایران یدک ، لیفتراک های دیزلی یکی از انواع لیفتراک ایران یدک می باشند که بسیار کاربردی هستند. لیفتراک های دیزلی با توجه به سوخت مصرفی خود قدرت بسیار بالایی دارند و می توانند وسایل و تجهیزات مختلف با وزن های مختلف را جا به جا کنند. لیفتراک های دیزلی معمولا در مکان های باز مورد استفاده قرار می گیرند. این لیفتراک ها دودها و آلاینده های مضری تولید می کنند که برای انسان ها ضرر دارند.

برای کاهش میزان آلاینده ها می توان از کاتالیزور و تصفیه کننده استفاده کرد. این لیفتراک ها در کارخانه ها و کارگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید لیفتراک دیزلی یال را دارید می توانید به مرکز فروش لیفتراک دیزلی ایران یدک مراجعه کنید.

ویژگی های لیفتراک دیزلی ایران یدک

ویژگی های لیفتراک دیزلی ایران یدک ، لیفتراک های دیزلی ایران یدک ویژگی های مختلفی دارند. این ویژگی ها شامل: رانندگی آسان، کنترل بسیار راحت، امنیت بالا، قیمت مناسب، کاهش مصرف سوخت، سیستم پایدار حمل و نقل، مجهز به سیستم خنک کننده موتور و دیگر موارد می باشند.

تعمیر لیفتراک ایران یدک

مزایای مختلف لیفتراک دیزلی ایران یدک

  • گشتاور بالا
  • قدرت زیاد
  • تنوع بالا

معایب مختلف لیفتراک دیزلی ایران یدک

  • تولید آلودگی
  • ایجاد سرو صدا
  • هزینه ی تعمیرات بالا

اگر با توجه به ویژگی های لیفتراک دیزلی ایران یدک قصد خرید آن را دارید می توانید به لیفتراک ایران یدک مراجعه کنید.

لیفتراک برقی ایران یدک

لیفتراک برقی ایران یدک ، لیفتراک های برقی ایران یدک نوعی لیفتراک هایی هستند که با برق و به صورت شارژی کار می کند. این لیفتراک ها موتور ندارند و انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می کنند. لیفتراک های برقی بسیار کم سر و صدا هستند و آلودگی بسیار کمی تولید می کنند. این لیفتراک ها توانایی جا به جایی اجسام سنگین را دارند.

معمولا از لیفتراک ها نمی توان در محیط های باز استفاده کرد زیرا این دستگاه ها نیاز به شارژ شدن دارند و باید در محیط اطراف آنها پریز برق وجود داشته باشد. استفاده از این لیفتراک ها در محیط های بسته امکان پذیر می باشد زیرا این لیفتراک ها آلاینده ای تولید نمی کنند. لیفتراک های برقی به دلیل کوچک بودن توانایی جا به جایی در محیط های کوچک را نیز دارند. برای خرید لیفتراک برقی ایران یدک به نمایندگی لیفتراک ایران یدک مراجعه کنید.

ویژگی های لیفتراک برقی ایران یدک

ویژگی های لیفتراک برقی ایران یدک ، لیفتراک های برقی ایران یدک ویژگی های مثبت و منفی زیادی دارند که در ادامه آنها را نام می بریم.

مزیت های لیفتراک برقی 

  • عمر طولانی
  • باطری قابل شارژ
  • عدم تولید آلودگی
  • عدم تولید صدا و…

معایب لیفتراک های برقی

همانطور که گفته شد این لیفتراک ها نیاز به شارژ دارند و زمانی که باطری آنها شارژ نداشته باشد قابل استفاده نیستند.

لیفتراک ایران یدک نمایندگی

قیمت لیفتراک ایران یدک

قیمت لیفتراک ایران یدک ، این روزها با توجه به نوسانات بازار قیمت همه ی اجناس افزایش پیدا کرده است. لیفتراک ایران یدک نیز مانند دیگر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی افزایش پیدا کرده اند. قیمت لیفتراک ایران یدک به صورت روزانه محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت لیفتراک ایران یدک می توانید به نمایندگی لیفتراک ایران یدک مراجعه کنید.

 

قیمت تعداد نام محصول
تماس بگیرید   – لیفتراک ایران یدک
تماس بگیرید   – لیفتراک ایران یدک
تماس بگیرید   – لیغتراک ایران یئک
تماس بگیرید   – لیفتراک ایران یدک
تماس بگیرید   – لیفتراک ایران یدک
تماس بگیرید   – لیفتراک ایران یدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21