تعمیر لیفتراک آریا | نمایندگی تعمیرات لیفتراک آریا

امتیاز پست
5/5
تعمیرات تخصصی لیفتراک آریا

تعمیر لیفتراک آریا ، لیفتراک ها نیز مانند بسیاری از لوازم و ماشین آلات پس از مدتی استفاده نیاز به سرویس دارند، اگر سرویس لیفتراک به موقع انجام نشود ممکن است لیفتراک آسیب ببیند. اگر لیفتراک شما به طور ناگهانی متوقف شده است و نیاز به تعمیر دارد می توانید به تعمیر لیفتراک آریا مراجعه کنید. انواع لیفتراک در تعمیر لیفتراک آریا سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیر قطعات لیفتراک آریا

تعمیر قطعات لیفتراک آریا : لیفتراک ها از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند، هر یک از این قطعات برای فعالیت لیفتراک ضروری می باشند. اگر یکی از قطعات لیفتراک آسیب ببیند، لیفتراک از کار می افتد و باید آن قطعه آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنید.

قطعات لیفتراک به صورت کلی شامل دو بخش بیرونی و درونی می باشد. برای آشنایی با قطعات درونی و بیرونی لیفتراک آریا در ادامه همراه ما باشید. قطعات بیرونی لیفتراک آریا شامل: دکل لیفتراک، شاخک های لیفتراک، کریپچ، زنجیر بالابر، چراغ لیفتراک، حفاظ لیفتراک، لاستیک های لیفتراک، کابین لیفتراک، قطعات کابین، فرمان لیفتراک، صندلی لیفتراک، لیپورها، پدال ها، سوئیچ، نمایشگر، درپوش موتور، شیلنگ هیدرولیک، مخزن سوخت، وزنه تعادل و… می باشد.

تعمیر هر یک از قطعات نام برده شده در مرکز تعمیر قطعات لیفتراک آریا انجام می شود.

قطعات داخلی لیفتراک آریا شامل: موتور لیفتراک، پمپ هیدرولیک، پمپ روغن، رینگ، پیستون، میل سوپاپ، واشر سر سیلندر، شاتون، سوپاپ، گیربکس لیفتراک، شیر هیدرولیک، باتری، رگلاتور، میکسر، کاربراتور، دیفرانسیل لیفتراک، صافی روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر گیربکس، مخزن فیلتر هوا، پمپ آب، مجموعه رادیاتور، مجموعه شمع ها و… می باشد.

برای تعویض و تعمیر قطعات لیفتراک آریا می توانید به مرکز تعمیر قطعات لیفتراک آریا مراجعه کنید.

لوازم یدکی لیفتراک آریا

لوازم یدکی لیفتراک آریا ، همانطور که در مطالب بالا گفته شد، لوازم یدکی ها باعث افزایش کارایی لیفتراک می شوند. در این مقاله چند نمونه از لوازم یدکی ها را نام بردیم. هر یک از این لوازم برای جا به جایی وسایل و قطعاتی با شکل های مختلف مناسب می باشند. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک آریا می توانید به مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک آریا مراجعه کنید.

تعمیر لیفتراک آریا برقی

تعمیر لیفتراک آریا برقی ، لیفتراک برقی یکی از انواع لیفتراک می باشد. لیفتراک های برقی موتور ندارند و به وسیله ی برق و باطری فعالیت می کنند. از آن جایی که این لیفتراک ها برقی هستند، دود و آلاینده ای تولید نمی کنند و برای محیط زیست مضر نیستند.

این لیفتراک ها بسیار کم سرو صدا هستند و برای مکان های مختلف مناسب می باشند. لیفتراک های برقی باید پس از مدتی استفاده به پریز متصل شده و شارژ شوند. اگر لیفتراک برقی استفاده می کنید و لیفتراک شما نیاز به تعمیر دارد می توانید به تعمیر لیفتراک آریا برقی مراجعه کنید.

تعمیر قطعات لیفتراک

تعمیر لیفتراک آریا دیزلی

تعمیر لیفتراک آریا دیزلی ، یکی دیگر از انواع لیفتراک، لیفتراک های دیزلی می باشند. این لیفتراک ها با توجه به سوختی که مصرف می کنند آلاینده ها و دودهای مضری تولید می کنند که تنفس آن ها برای انسان مضر می باشد. این لیفتراک ها به دلیل تولید آلاینده باید در مکان های باز مورد استفاده قرار بگیرند.

همه ی افرادی که می خواهند از این لیفتراک در محیط بسته استفاده کنند حتما باید از کاتالیزور و تصفیه کننده استفاده کنند. کاتالیزورها میزان آلاینده ها را تا حد زیادی کاهش می دهند. لیفتراک های دیزلی به صورت دوره ای باید در مرکز تعمیر لیفتراک آریا دیزلی سرویس شوند. اگر لیفتراک شما مشکلی دارد برای تعمیر آن می توانید به تعمیر لیفتراک آریا دیزلی مراجعه کنید.

تعمیر باطری لیفتراک آریا

تعمیر باطری لیفتراک آریا ، باطری یکی از اساسی ترین قطعات لیفتراک های برقی می باشد. همانطور که سایر ماشین آلات بدون موتور کار نمی کنند، لیفتراک های برقی نیز بدون باطری فعالیت نمی کنند.

اگر لیفتراک شما از حرکت ایستاده است احتمالا باطری لیفتراک مشکل دارد و برای تعمیر آن می توانید به تعمیر باطری آریا مراجعه کنید.

تعمیر موتور لیفتراک آریا

تعمیر موتور لیفتراک آریا ، تعمیر و سرویس همه ی قطعات لیفتراک کاری تخصصی است و نیاز به تجربه و دانش دارد. اگر قصد تعمیر موتور آریا را دارید حتما به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه کنید. یکی از بهترین مراکز تعمیر موتور آریا تعمیرگاه تعمیر موتور آریا می باشد.

نمایندگی لیفتراک آریا

نمایندگی لیفتراک آریا ، لیفتراک چیست؟ در گذشته انسان ها وسایل مختلف را با دست جا به جا می کردند. جا به جایی وسایل سنگین کار بسیار دشواری بود، به همین دلیل پس از مدتی آن ها به فکر طراحی و ساخت دستگاهی برای جا به جایی قطعات افتادند.

اولین وسیله ای که برای جا به جایی وسایل ساخته شد گاری بود. پس از مدتی با پیشرفت تکنولوژی و کشف برق ماشین آلاتی به نام لیفتراک تولید شدند. امروزه لیفتراک ها انواع مختلفی دارند و توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. یکی از شرکت های تولید کننده لیفتراک نمایندگی لیفتراک آریا می باشد. اگر قصد خرید لیفتراک آریا را دارید می توانید به نمایندگی لیفتراک آریا مراجعه کنید.

تعمیر لیفتراک آریا

خرید لیفتراک آریا

خرید لیفتراک آریا ، تاریخچه ی شرکت تولید کننده ی لیفتراک آریا: سال ها پیش یعنی در سال ۱۳۶۸ مهندسی به نام رضا شوقی شرکت لیفتراک سازی سهند را تاسیس کرد. این شرکت با کمپانی های جهانی لیفتراک مثل: تویوتا، کوماتسو، هایستر، لینده، دوو، نیسان و هیوندا همکاری می کرد.

شرکت بین المللی لیفتراک آریا نیز با کمک شرکت نیسان ژاپن در سال ۱۳۶۸ شروع به فعالیت کرد. لیفتراک های آریا امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. نمایندگی لیفتراک آریا امروزه دارای دو کارخانه با مساحت ۲۵ هزار متر مربع  در منطقه ی اقتصادی سلفچگان و مشهد می باشد و تقریبا ۲۸۵ نفر پرسنل دارد که به تولید مجهز ترین لیفتراک ها مشغول هستند.

امروزه نمایندگی لیفتراک آریا ۱۹ نمایندگی در شهرهای مختلف دارد. برای خرید لیفتراک آریا به مرکز خرید لیفتراک آریا مراجعه کنید.

فروش لیفتراک آریا

فروش لیفتراک آریا ، لیفتراک ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند برای فعالیت های مختلفی مناسب می باشند. مدل های مختلف لیفتراک شامل: لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی، لیفتراک دستی و… می باشد.

اگر قصد خرید لیفتراک آریا را دارید می توانید به مرکز فروش لیفتراک آریا مراجعه کنید. مدل های مختلف لیفتراک آریا در فروش لیفتراک آریا موجود می باشد.

فروش لوازم یدکی آریا

فروش لوازم یدکی آریا ، لوازم یدکی چیست؟ لوازم یدکی قطعاتی هستند که به وسایل مختلف متصل شده و کاربرد آن ها را افزایش می دهند. لیفتراک ها نیز مانند بسیاری از وسایل لوازم یدکی هایی دارند که باعث افزایش کارایی لیفتراک می شوند.

لوازم یدکی لیفتراک شامل کارتن کلمپ لیفتراک، رول گیر لیفتراک، عدل گیر لیفتراک، ساید شیفت و… می باشد. با متصل کردن لوازم یدکی به لیفتراک می توانید اجسام مختلف با شکل های مختلف را جا به جا کنید. اگر قصد خرید لوازم یدکی آریا را دارید می توانید ب فروش لوازم یدکی آریا مراجعه کنید. انواع لوازم یدکی آریا در فروش لوازم یدکی آریا موجود می باشد.

اجاره لیفتراک آریا

اجاره لیفتراک آریا ، امروزه با توجه به نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت اجناس بعضی از افراد توانایی خرید بسیاری از وسایل و قطعات را ندارند. یکی از بهترین راه ها برای تهیه ی لیفتراک، اجاره لیفتراک آریا می باشد.

شما می توانید با مراجعه به مرکز اجاره لیفتراک آریا با توجه به بودجه ای که دارید لیفتراک مورد نیاز خود را اجاره کنید. مدل های مختلف لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز و… در اجاره لیفتراک آریا موجود می باشد.

نمایندگی فروش لیفتراک آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21