تعمیر لیفتراک ارزان

امتیاز پست
5/5
تعمیر لیفتراک ارزان

تعمیر لیفتراک ارزان ، لیفتراک از جمله دستگاه های نیمه سنگین به شمار می‌آید که در کارخانه‌ ها و انبارها برای حمل و انتقال بار از آن استفاده می‌شود. این دستگاه ها دارای انواع مختلف دیزلی، برقی و دوگانه سوز هستند که با هر یک از آنها می توان حمل بار در اوزان مختلف را انجام داد. لیفتراک ها از هر نوعی که باشند، فشارهای زیادی را تحمل می کنند. بنابراین پس از گذشت مدت زمانی، ممکن است خراب شوند. از آنجایی که لیفتراک ها دارای وزن بالایی هستند، انتقال آن ها به تعمیرگاه ممکن است کمی سخت باشد. پس معمولا تعمیر لیفتراک در محل انجام می شود و باید برای تعمیر لیفتراک در محل از تعمیرکار لیفتراک استفاده شود. یکی از مزایایی که تعمیر لیفتراک در محل دارد، علاوه بر این که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، تعمیر لیفتراک با قیمت ارزان تری نیز انجام می شود.


تعمیر لیفتراک ارزان


تعمیر لیفتراک ارزان در محل با هزینه های مختلفی صورت می گیرد. این هزینه با توجه به برند، مدل و نوع خرابی لیفتراک تعیین می شود. امروزه شاهد برندهای مختلفی از لیفتراک در کشورمان هستیم که هر یکی از آن ها دارای قطعات متناسب با مدل خود می باشند. در برخی از لیفتراک از قطعاتی به مراتب گران تری استفاده می شود. پس این قطعات موجب می شوند تا هزینه تعمیر لیفتراک در محل افزایش پیدا کند. همچنین روی هزینه لیفتراک در محل، نوع و میزان خرابی لیفتراک نیز تاثیرگذار می‌ باشد.

اگر لیفتراک از ناحیه ای که تعمیر آن مشکل است دچار آسیب شود، هزینه تعمیر آن بالاتر خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که روی هزینه تعمیر لیفتراک در محل موثر است، نوع قطعه ای می باشد که لازم است تعویض شود. برخی از قطعات لیفتراک مثل قطعات موتوری دارای قیمت بالاتری هستند. از این رو موجب افزایش هزینه تعمیر لیفتراک در محل می ‌شوند.

مکانیک لیفتراک
نکات مهم در تعمیر لیفتراک ارزان


در برخی کارخانه ها از لیفتراک های متعددی برای جابجایی بار استفاده می‌شوند. تعمیر لیفتراک ها ممکن است به هزینه زیادی نیاز داشته باشد. بنابراین برای تعمیر لیفتراک ارزان برخی از شرکت ها و مراکز تعمیراتی، هزینه لیفتراک در محل را تا میزان زیادی کاهش می دهند. متقاضیان می توانند با پرداخت هزینه بسیار کمتری از خدماتی ارزنده برای تعمیر لیفتراک خود استفاده کنند.


اما یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن دقت کرد این است که برخی از شرکت های تعمیراتی، چون هزینه کمی برای تعمیر لیفتراک در محل، از متقاضیان دریافت می‌کنند، ممکن است از قطعات بی کیفیتی برای تعمیر استفاده کنند. این موضوع موجب می‌شود پس از گذشت مدت کوتاهی مجدداً به تعمیر و سرویس لیفتراک نیاز باشد. پس برای اینکه هزینه تعمیر لیفتراک ارزان شود، باید به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کرد.


خدمات تعمیرات لیفتراک ارزان در نمایندگی های فروش


از مراکزی که تعمیر لیفتراک را با قیمت ارزان تر نسبت به بسیاری از مراکز انجام می ‌دهند، نمایندگی‌ های فروش لیفتراک می باشند. در این نمایندگی ها خدمات متنوعی برای تعمیر لیفتراک در نظر گرفته می شود و این خدمات شامل کلیه قسمت ها و قطعات لیفتراک می باشد.


در بسیاری از مراکز معتبر که تعمیر لیفتراک را انجام می دهند، خدمات بازرسی و تعمیرات لیفتراک با استفاده از سیستم خدمات یکپارچه صورت می گیرد که این موضوع موجب می شود هزینه استفاده از خدمات به میزان زیادی کاهش پیدا کند. همچنین این موضوع روی زمان پاسخگویی به مشتریان و رفع مشکلات آنها به میزان زیادی تاثیر گذار خواهد بود. این خدمات برای عیب یابی و تامین قطعات لیفتراک مانند یک سیستم ایده‌آل و کارآمد عمل می کنند که از طریق نمایندگی‌های فروش لیفتراک به مشتریان ارائه می شود.
از جمله برنامه های خدماتی که برای تعمیر انواع لیفتراک برقی در نظر گرفته می شود، خدمات مربوط به باتری می باشد. در صورتی که باتری و شارژر آن به موقع بازرسی شوند، باتری لیفتراک می تواند روی کاهش هزینه تعمیرات لیفتراک تاثیر زیادی داشته باشد و سرعت بارگیری و بهره وری از این دستگاه را افزایش می دهد.

پیش از این که مشتریان برای خرید لیفتراک برقی اقدام کنند، کارشناسان آن ها را با کلیه نکات و روش های اصولی که هنگام کار با لیفتراک برقی باید انجام دهند، آگاه کرده و اگر باتری لیفتراک به هر علتی با مشکل روبرو شود، مشتریان می توانند برای تعمیر لیفتراک برقی از خدمات نمایندگی های فروش لیفتراک استفاده کنند.


در نمایندگی های فروش لیفتراک، خدمات تعمیرات لیفتراک شامل لیفتراک های دوگانه سوز و دیزلی نیز می باشد. این دو نوع دستگاه لیفتراک، ممکن است در قسمت قطعات داخلی یا عملکرد موتور سیستم هیدرولیک یا پنوماتیک با مشکل روبرو شوند.


هر عاملی که موجب شود دستگاه لیفتراک دیزلی یا دوگانه سوز دارای کارکرد صحیحی نباشد، به منزله یک عیب بوده و باید برای رفع آن اقدام کرد.


خدمات تعمیر لیفتراک ارزان


خدمات تعمیرات لیفتراک، شامل کلیه قسمت های دستگاه می شود. برای مثال تعمیر موتور به دلایل مختلفی انجام می شود، در صورتی که موتور لیفتراک دارای آلودگی های محیطی خارج شده از اگزوز باشد یا با سروصدا کار کند، این موضوع نشان دهنده این است که موتور دستگاه به خوبی کار نمی کند و لازم است برای تعمیر و بازسازی آن اقدام نمود. در صورتی که در دکل ها و شاخه های لیفتراک مشکل به وجود آید، این قسمت از تعادل خارج می شود و این موضوع موجب کاهش ایمنی بارگیری می‌شود. پس لازم است که این قسمت ها بازرسی شوند و یا برای تعمیرات آنها اقدام کرد.

تعمیرگاه لیفتراک
از دیگر خدماتی که برای تعمیر لیفتراک ارزان ارائه می شود، می توان به ترمز ها، اهرم ‌ها و قطعات حساس آن اشاره کرد. یکی از اجزای اصلی لیفتراک که با تایر ها در تماس می ‌باشد، قسمت لنت ترمز است که اگر به هر علتی این قسمت دچار ساییدگی یا استهلاک شوند، امنیت بارگیری را به خطر می اندازند. در این صورت برای تعمیر لیفتراک ارزان باید سیستم های ترمز و لنت ها را به طور کامل تمیز کرده و یا برای تعمیر آن اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21