تعمیر لیفتراک میتسوبیشی

امتیاز پست
5/5
تعمیر لیفتراک میتسوبیشی

تعمیر لیفتراک میتسوبیشی کار ساده ای نیست و باید توسط متخصص انجام شود. همان طور که می دانید یکی از سرمایه گذاری هایی که در سال ۱۹۹۲ انجام شد، میتسوبیشی است. محصول این سرمایه گذاری ترکیب قدرتمندی از تکنولوژی، بازاریابی و مالی می باشد که در شرکت میتسوبیشی و صنایع سنگین آن به وجود آمده است. لیفتراک میتسوبیشی یکی از محصولات بسیار پر کاربرد و محبوب در صنایع مختلف به شمار می رود. از این وسیله برای حمل بار استفاده می شود. شرکت های مختلفی در کشور برای نگهداری و تعمیر این محصول ارزشمند مشغول به فعالیت هستند. در بخش های مربوط به تعمیرات تخصصی این محصول تعمیرات شارژر، باطری لیفتراک ،کنترلر، تعمیر و تعویض الکتروموتورهای لیفتراک های برقی انجام می شود.

تعمیر لیفتراک میتسوبیشی

تعمیرگاه های مربوط به این تخصص دارای قسمت های مختلفی هستند. مهم ترین بخش های این نوع تعمیرگاه ها شامل بخش های عیب یابی، تعمیرات تخصصی و سرویس می شوند. البته گاهی لیفتراک قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد. در این مواقع اگر قصد پرداخت هزینه زیادی ندارید، درباره خرید لیفتراک دست دوم فکر کنید.

تعمیر لیفتراک میتسوبیشی

۱- بخش عیب یابی

در بخش عیب یابی همان طور از اسمش پیداست متخصصان و کارشناسان حرفه ای با استفاده از نرم افزارهای مخصوص عیب یابی به بررسی لیفتراک می پردازند. به این صورت می توانند به راحتی در کمترین زمان ممکن اشکالات و عیب های آن را تشخیص دهند.

۲- بخش تعمیرات تخصصی

در بخش دیگر که مربوط به تعمیرات تخصصی است، متخصصان فنی و کارشناس تعمیرات مکانیکی لیفتراک را به عهده دارند. در این بخش، کلیه امور مربوط به تعمیرات موتور، توربین، گیربکس، ترمز، تعمیرات مربوط به رادیاتور، استارت و… انجام می شوند.

۳- بخش سرویس سیار

بخش آخر نیز مربوط به سرویس های سیار است. این بخش خدمات سرویس های دوره ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

لیفتراک میتسوبیشی و انواع آن

لیفتراک میتسوبیشی یکی از فراوان ترین لیفتراک های مورد استفاده در ایران است. این لیفتراک در شرایط سخت و دمای زیاد، بسیار کاربرد دارد. به همین دلیل است که محبوبیت زیادی دارد. عمده ترین انواع لیفتراک های میتسوبیشی لیفتراک موتوری و لیفتراک سه چرخ هستند.

انواع لیفتراک میتسوبیشی

– لیفتراک موتوردار:

در کارهای سنگین و کار با مواد فشرده مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لیفتراک بسیار محکم است و سیستم های کنترل پیشرفته ای دارد. لیفتراک موتوردار به سیستم هوشمند مدیریت موتور مجهز است که طراحی پایداری دارد. به این دلیل نزد کاربران و رانندگان بسیار محبوب می باشد. ظرفیت باری که این لیفتراک می تواند حمل کند بین ۲ تا ۱۰ تن بار می شود.

لیفتراک موتوردار

– لیفتراک سه چرخ:

نوع دیگر لیفتراک میتسوبیشی لیفتراک سه چرخ است که نسبت به سایر لیفتراک ها محکم تر می باشد. این نوع از لیفتراک ها عملکردهای دقیق، مطمئن و کم نظیری را در بخش ها و فضاهای کوچک نشان می دهند. لیفتراک سه چرخ به سیستم الکترونیکی پیشرفته مجهز است. در نتیجه این سیستم، عملکرد طولانی را می تواند پشتیبانی کند و عمر بالاتر و مفیدتری را داشته باشد. این نوع لیفتراک ظرفیت باری بین ۱.۴ تا ۲ تن را پوشش می دهد.

لیفتراک 3 چرخ میتسوبیشی

قطعات لیفتراک میتسوبیشی

مهم ترین و اصلی ترین قطعات لیفتراک میتسوبیشی مربوط به گیربکس، موتور، چرخ لیفتراک، ترمز لیفتراک، جک بالابر لیفتراک و دیفرانسیل می باشد. در این قسمت به برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی اشاره می کنیم.

– لوازم گیربکس لیفتراک میتسوبیشی : شامل دنده دوبل، دیسک، کشویی کامل، شفت خروجی، کاسه نمد های گیربکس و … می شوند.

– لوازم یدکی موتوری : از جمله این لوازم می توان به پیستون، بوش، سوپاپ، واشر کامل، یاتاقان، اویل پمپ و … اشاره کرد.

– لوازم یدکی ترمز و چرخ لیفتراک میتسوبیشی: کفشک و فنرهای لنت، کاسه چرخ جلو، رینگ چرخ، لاستیک لیفتراک و … در این دسته قرار دارند.

– لوازم دیفرانسیل : این نوع لوزام یدکی جزء مهم ترین قطعات لیفتراک میتسوبیشی محسوب می شوند. از جمله آنها می توان لوازم جک سینه و فرمان لیفتراک میتسوبیشی، بلبرینگ دکل و … را نام برد.

لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی

سخن پایانی

یکی از محصولاتی که امروزه در صنایع سنگین به کار می آید، لیفتراک است. این وسیله ی پرکاربرد و محبوب در جابجایی بارهای سنگین نقش مهمی ایفا می کند. لیفتراک توسط شرکت های مختلفی به بازار عرضه می شود. یکی از محبوب ترین انواع آن، لیفتراک میتسوبیشی است که توسط شرکتی به همین نام تولید می شود. این محصول از اجزای مختلفی تشکیل شده که باید به نگهداری آن نیز توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21