تعمیرات لیفتراک هلی

امتیاز پست
5/5
لیفتراک هلی

تعمیر لیفتراک هلی ، شرکت اصلی تولید لیفتراک هلی در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد. این شرکت در ابتداء به تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی مشغول بود. در ابتداء این شرکت HEFEI نامگذاری شده بود. این شرکت در سال ۱۹۹۳ رونق بسیار زیادی پیدا کرد و محصولات آنها بین مردم بسیار محبوب شد. در ادامه چند نمونه از محصولات این شرکت را نام می بریم: انواع لیفتراک هلی، لودر چرخ لاستیکی، ماشین آلات معدنی، ماشین های الکتریکی، قطعات مختلف ریخته گری، مواد و ابزار آهنی و… . شرکت هلی در کشور چین واقع شده است و طی ۲۲ سال به صورت متوالی رتبه ی اول تولید لیفتراک را در این کشور کسب کرده است.

هم اکنون شرکت لیفتراک هلی جزء ده تولید کننده برتر لیفتراک در دنیا می باشد. اگر از لیفتراک های هلی استفاده می کنید و به دنبال تعمیرات لیفتراک هلی هستید می توانید به مرکز تعمیرات لیفتراک هلی مراجعه کنید. مرکز تعمیرات لیفتراک هلی یکی از معتبر ترین مراکز تعمیرات لیفتراک هلی می باشد.

تعمیر لیفتراک دستی هلی

تعمیر لیفتراک دستی هلی ، لیفتراک دستی چیست؟ لیفتراک دستی یکی از مدل های لیفتراک است که در انبارها برای جا به جایی اجسام و وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا لیفتراک دستی با نام استاکر نیز شناخته می شود. وسایلی که کمی سنگین هستند و نمی توانید آنها را با دست جا به جا کنید را می توانید با لیفتراک دستی هلی جا به جا کنید. البته لیفتراک های دستی برای جا به جایی اجسامی با وزن خیلی بالا مناسب نیستند و وزن خاصی را تحمل می کنند. اگر وزن جسم بیشتر از توان لیفتراک باشد احتمال واژگونی لیفتراک وجود دارد. اگر لیفتراک دستی شما به هر دلیلی واژگون شده است و آسیب دیده است برای تعمیر لیفتراک دستی هلی می توانید به مرکز تعمیر لیفتراک دستی هلی مراجعه کنید.

لیفتراک های دستی برای جا به جایی اجسام در ارتفاع (بالا و پایین بردن) مورد استفاده قرار می گیرد. جک بالابر لیفتراک دستی هلی به وسیله ی نیروی انسان و به صورت دستی کار می کند. برای تعمیر جک لیفتراک دستی می توانید به تعمیر لیفتراک دستی هلی مراجعه کنید. ما در این مقاله تعمیر لیفتراک دستی هلی را که مرکزی معتبر برای تعمیر لیفتراک دستی هلی می باشد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

تعمیر تخصصی لیفتراک هلی

تعمیر تخصصی لیفتراک هلی، تعمیر وسایل مختلف با توجه به ساختار و تکنولوژی که دارند نیاز به تخصص دارد. ساختار لیفتراک هلی نیز کمی پیچیده می باشد. برای تعمیر تخصصی لیفتراک هلی باید به فردی مراجعه کنیم که تخصص و توانایی تعمیر تخصصی لیفتراک هلی را داشته باشد. تعمیر لیفتراک به وسیله ی افراد بی تجربه ممکن است باعث آسیب به لیفتراک و بیشتر شدن مشکلات لیفتراک شود. اگر به دنبال مرکز تعمیر تخصصی لیفتراک هلی هستید می توانید به تعمیر تخصصی لیفتراک هلی مراجعه کنید. تعمیر کارانی که در این تعمیرگاه مشغول به کار هستند بسیار با تجربه اند و می توانند به راحتی مشکل لیفتراک شما را تشخیص داده و آن را تعمیر کنند.

تعمیرات تخصصی لیفتراک هلی

باطری لیفتراک هلی

باطری لیفتراک هلی، لیفتراک های برقی باطری ندارند و به وسیله ی باطری لیفتراک هلی کار می کنند. این لیفتراک ها شارژی هستند و بعد از تمام شدن باتری باید برای استفاده مجدد به شارژ متصل شده و شارژ شوند. حرکت نکردن لیفتراک هلی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از این دلایل خرابی باطری لیفتراک هلی می باشد. اگر لیفتراک شما از کار افتاده است و حرکت نمی کند شما می توانید باطری لیفتراک هلی خود را تعویض کنید. برای تعویض باطری لیفتراک هلی نیز می توانید به تعمیر تخصصی لیفتراک هلی مراجعه کنید.

تعمیر قطعات لیفتراک هلی

تعمیر قطعات لیفتراک هلی، لیفتراک ها شامل قطعات مختلفی هستند که هر یک از آنها نقش بسیار مهمی در فعالیت لیفتراک دارند. قطعات لیفتراک به صورت کلی شامل دو بخش لیفتراک بیرونی و داخلی می شوند. در ادامه قطعات بدنه و قطعات داخلی لیفتراک ها را نام می بریم. قطعات بیرونی لیفتراک هلی شامل: دکل لیفتراک، شاخک لیفتراک، کرییچ، ساید شیفت، زنجیر بالابر، چراغ لیفتراک، حفاظ لیفتراک، لاستیک لیفتراک، کابین لیفتراک، قطعات داخل کابین لیفتراک، فرمان لیفتراک، صندلی لیفتراک، لیور، پدال، نمایشگر، درپوش موتور، شیلنگ هیدرولیک، مخزن سوخت و وزنه تعادل می باشد.

همه ی قطعات بیرونی لیفتراک توسط مرکز تعمیر قطعات لیفتراک هلی تعمیر می شود. قطعات داخلی لیفتراک هلی شامل: پمپ هیدرولیک، رینگ، پیستون، پمپ هیدرولیک، میل سوپاپ، واشر سر سیلندر، شاتون، گیربکس لیفتراک، شیر هیدرولیک، باطری، رگلاتور، میکسر، کاربراتور، دیفرانسیل لیفتراک، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر گیربکس، صافی بنزین، مخزن فیلتر هوا، پمپ آب، مجموعه رادیاتور، شمع و وایرها می باشد. اگر هر یک از قطعات لیفتراک هلی شما از جمله فیلترها، باطری لیفتراک هلی، رادیاتور و… نیاز به تعمیر دارند می توانید به تعمیر قطعات لیفتراک هلی مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21