تعمیر لیفتراک کوماتسو

امتیاز پست
5/5
تعمیر لیفتراک کوماتسو

تعمیر لیفتراک کوماتسو ، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لیفتراک در جهان، شرکت کوماتسو ژاپن است که با استفاده از دانش و فناوری پیشرفته توانسته است پاسخگوی نیازهای بخش حمل و نقل کالا در صنایع باشد. در نمایندگی لیفتراک کوماتسو خدماتی که ارائه می شود، با اهداف گوناگونی برای مشتریان در نظر گرفته می شوند.

از جمله خدماتی که در نمایندگی‌ های معتبر لیفتراک کوماتسو به مشتریان ارائه می شود، به مواردی مانند آموزش نحوه کار کردن با این دستگاه و تعمیرات و بازرسی های دوره ای آن می توان اشاره کرد. در این نمایندگی ها تعمیرات و بازرسی‌های دوره‌ای لیفتراک انجام می ‌شود.

یک اپراتور با تجربه برای این که جلوی بروز خطرات احتمالی را بگیرد، باید بتواند پیش از شروع کار با دستگاه کلیه قسمت های لیفتراک را بازرسی نماید. در نمایندگی کوماتسو موارد مختلفی در کنترل لیست وجود دارند که عبارتند از:

  • حذف موانع موجود در مسیر عبور لیفتراک
  • تعیین محل قرارگیری کالاهای خطرناک
  • کنترل شرایط عمومی محیط
  • تأمین امنیت سایر کارکنان انبار
  • بررسی محل های عبور و مرور مخصوص لیفتراک از نظر وسعت
  • اطمینان از وجود تجهیزات ایمنی در انبار
  • کنترل سالم بودن سرپوش باتری ها و بررسی سطح مایع الکترولیت باتری لیفتراک
  • بررسی سطح روغن موتور، میزان سوخت و کنترل سزح آب رادیاتور (در هر سه مدل لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز کوماتسو)
  • بررسی میزان شارژ باتری در لیفتراک برقی کوماتسو
  • کنترل اتصالات لاستیکی، پیچ و مهره ها و سالم بودن شیلنگ های هیدرولیک
  • کنترل و تست سیستم های روشنایی و هشدار دهنده
  • سالم بودن لاستیک ها
  • بررسی شاخک ها و محکم بودن آن ها

تعمیر لیفتراک کوماتسو


مزایای استفاده از خدمات نمایندگی لیفتراک کوماتسو

مراجعه کردن به نمایندگی های لیفتراک کوماتسو دارای مزایای مختلفی است. اگر از این دستگاه استفاده درست شود، موجب افزایش طول عمر آن خواهد شد. ولی ممکن است به علت برخی از نواقص و مشکلات فنی که در دستگاه وجود دارد، مجبور شوید که به متخصصان فنی در نمایندگی لیفتراک کوماتسو مراجعه کنید. این متخصصان می‌توانند عیب دستگاه را شناسایی کرده و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند. در نمایندگی لیفتراک کوماتسو تعمیر موتور، شستشوی قطعات داخلی لیفتراک، تعمیر پمپ یا سیستم های هیدرولیک لیفتراک، توسط افراد متخصص صورت می گیرد.

همچنین در نمایندگی های مجاز لیفتراک کوماتسو، تامین قطعات یدکی لیفتراک انجام می شود. در صورتی که مشتریان به قطعه خاصی نیاز داشته باشند، این قطعات را خیلی راحت می توانند از طریق نمایندگی‌ ها تهیه کنند.

شرکت کوماتسو طراحی و تولید انواع ماشین های صنعتی و تجهیزات انبارداری را انجام می دهد. از جمله تولیدات این شرکت می توان به بیل مکانیکی، لودر، لیفتراک های برقی، لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز اشاره کرد.‌
انواع لیفتراک کوماتسو دیزلی – دوگانه سوز کوماتسو شامل موارد زیر است:

  • AX 50
  • BX 50
  • BX 50 109
  • CX 50

از جمله تولیدات لیفتراک کوماتسو دیزلی موارد زیر را می توان نام برد:

  • DX 20 / DX 50
  • EX 50
  • FX 20 / GX 20
  • JX

لیفتراک کوماتسو برقی

  • AE 50 / AM 50
  • BE 30
  • PE

هر یک از این لیفتراک ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند.

تعمیر لیفتراک کوماتسو

در مراکز تعمیر لیفتراک کوماتسو ، تعمیر انواع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز، استاکر برقی، جک پالت دستی، استاکر دستی و باطری لیفتراک کوماتسو صورت می‌گیرد. همچنین در این مراکز در زمینه تعمیرات لیفتراک خدمات پس از فروش مختلفی به مشتریان ارائه می شود. بنابراین برای تعمیر لیفتراک کوماتسو از کادری مجرب می‌شود تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

همچنین در این مراکز برای تعمیر لیفتراک کوماتسو به منظور تامین قطعات با کیفیت به صورت مستقیم با شرکت‌های خارجی مراودات تجاری صورت می گیرد و این مراکز با توجه به نیاز فنی خود، قطعات یدکی را به صورت مستقیم وارد می‌کنند تا در رابطه با کیفیت قطعات نصب شده بر روی دستگاه تعمیری، مشتریان اطمینان کامل داشته باشند.

تولید لیفتراک کوماتسو دیزلی دو گانه سوز بر اساس استانداردهای صنعت تولید لیفتراک و تجهیزات انبارداری صورت گرفته است. این لیفتراک ها دارای موتور قوی هستند که موجب افزایش راندمان بارگیری می‌شود. در اگزوز لیفتراک دیزلی دوگانه سوز از سیستم حذف آلاینده خروجی استفاده شده است. به گونه‌ای که این مدل از لیفتراک ها با محیط زیست سازگار بوده و هیچ گونه آلودگی برای آن ندارند. در مراکزی که تعمیر لیفتراک کوماتسو صورت می‌گیرد، بازرسی مخزن سوخت این نوع از لیفتراک های کوماتسو به راحتی قابل انجام شدن می باشد.

تعمیر سیار لیفتراک کوماتسو

تعمیر سیار لیفتراک کوماتسو ، در مراکز تعمیر لیفتراک کوماتسو تیم های سیار تعمیراتی داری تخصص‌ های الکترونیک، مکانیک، هیدرولیک و شاسی هستند و در این مراکز برای تعمیر لیفتراک کوماتسو از امکانات مجهز، دانش روز و ماشین آلات استفاده می شود. تیم های سیار تعمیراتی لیفتراک کوماتسو، با استفاده از خودروهای مجهز و تکنسین‌ های آموزش دیده می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

 

تعمیر تخصصی لیفتراک کوماتسو 


واحدهای تعمیر لیفتراک کوماتسو


در مراکز معتبر تعمیر لیفتراک کوماتسو واحدهای تعمیرات شامل قسمت های مختلفی هستند.
واحد برق و سیم کشی لیفتراک احتراقی
در واحد برق و سیم کشی لیفتراک احتراقی، با استفاده از ابزار آلات تخصصی تست دینام استارت، روشنایی مگنت ها و رله ها با کمک نیروهای مجرب و متخصص صورت می گیرد.

واحد مکانیک موتورهای دیزل

در واحد مکانیک موتورهای دیزل با استفاده از ابزارهای مجهز به تست موتور و مدیریت فورمن هایی که دور دیده اند، تعمیر لیفتراک کوماتسو انجام می شود.

واحد الکترونیک لیفتراک برقی

در واحد الکترونیک لیفتراک برقی، مهندسان الکترونیک دوره دیده در کشور ژاپن تعمیر لیفتراک را انجام می‌دهند. این قسمت مجهز به آزمایشگاه الکترونیک لیفتراک می‌باشد و در آن با استفاده از ابزارآلات دقیق تست الکترونیک که دارای قابلیت های فراوانی مانند تست و عیب یابی بردهای بسیار پیشرفته اس ام دی دولایه و بالاتر، طراحی بردهای پیشرفته کنترل لیفتراک های برقی با استفاده از انواع میکروکنترلر و زبان های برنامه نویسی پیشرفته و تعمیرات شارژرها ی لیفتراک های برقی، تغییر سیستم یا رتروفیت تمامی لیفتراک های برقی قدیمی یا جدید که قابلیت راه اندازی نداشته اند با بردهای جایگزین و در کمترین زمان ممکن با گارانتی معتبر، تعمیرات سیستم های اینورتر لیفتراک های برقی با سیستم جریان متناوب AC هستند، کار تعمیر لیفتراک انجام می شود.


واحد هیدرولیک

واحد هیدرولیک به ابزار و تجهیزات پی ام برای تست فشار بار، شیرهای تناسبی پراپرشنال، شیرهای هیدرولیک،انواع پمپ های هیدرولیک لیفتراک، ریلیفت ولو ها، بالابر و کنترل ولوها و چک‌های مجهز می باشد.
واحد شاسی و آهنگری و تراشکاری
در واحد شاسی و آهنگری تراشکاری، جوشکار حرفه‌ای و آهنگری وجود دارند که خدماتی مانند ترمیم و بازسازی کامل اکسل لیفتراک، کوتاه یا بلند نمودن شاخک و دکل لیفتراک، تبدیل انواع دکل از نوع ساده به کانتینر و بلعکس، کم یا اضافه نمودن وزنه لیفتراک و همچنین عملیات نصب ساید شیفتر، بوته گردان فورک ممور، کارتن کلمپ، فورک پوزیشنر رول گیر و بشکه گیر را ارائه می دهند.

 

تعمیرات لیفتراک دستی کوماتسو

لیفتراک دستی کوماتسو همان گونه که از نام آن مشخص می باشد، به طور تمام دستی است و حرکات دستگاه در سطح زمین و بالابری با استفاده از نیروی اپراتور تامین می شود. این دستگاه ها برای عملیات بارگیری تا یک و نیم تن استفاده می شوند. در تعمیرگاه تخصصی لیفتراک کوماتسو تعمیرات لیفتراک دستی با کمک کارشناسان مجرب و آموزش دیده انجام می شود. همچنین در این مراکز، عیب یابی و سرویس و نگهداری لیفتراک دستی از طریق تجهیزات به روز دنیا و کادر تخصصی و به صورت کاملا تضمینی انجام می شود.

3 دیدگاه برای “تعمیر لیفتراک کوماتسو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21