راهنمای خرید لیفتراک دست دوم

امتیاز پست
5/5

راهنمای خرید لیفتراک دست دوم

بازارهای عرضه کننده دستگاه لیفتراک شامل دو گروه عمده می شود. یکی لیفتراک صفر و دیگری لیفتراک های کارکرده می باشد. برای مراجعه به هر کدام از این بازار های فروش، باید شرایط و ویژگی هایی از طرف متقاضیان در نظر گرفته شود. با ما همرا باشید تا بیش تر با این موارد آشنا شوید. این مدل از تجهیزات انبارداری نیاز دارند تا به خوبی مورد بازرسی فنی لیفتراک قرار بگیرند.

طبیعی است که خرید لیفتراک کار کرده یا همان دستگاه هایی که به لیفتراک دست دوم معروف هستند، نسبت به دستگاه های صفر کیلومتر معایب و مزایایی را در بر دارند.

برای خرید لیفتراک دست دوم حتما به این موارد توجه داشته باشید:

به هر حال اگر شرایط شما به گونه ای است که نیاز ندارید یا توان مالی خرید دستگاه صفر و نو را ندارید، می توانید به دستگاه لیفتراک کارکرده به عنوان یک انتخاب ایده آل نگاه کنید. در این بخش به شما توضیح خواهیم داد که در چه مواقعی باید به سراغ خرید تجهیزات نو در چه مواقعی به سمت تهیه ماشین آلات کارکرده رفت.

همچنین در بخش های دیگر در مورد روش های تهیه لیفتراک کارکرده نیز توضیحاتی جامع را ارائه خواهیم کرد. به نحوی که فقط با مطالعه این مقاله به راحتی بدانید از کجا شروع کنید و چه کار هایی را انجام دهید.

نیاز سنجی برای مدل های مورد نیاز لیفتراک

زمانی که خریدار به این نتیجه رسید که برای حمل کالا و بالا بردن آن تا ارتفاع مد نظر خود با توجه به وزن نیاز به دستگاه لیفتراک کارکرده دارد، وارد مسیری پیچیده شده است. ابتدا باید ببیند چه تناژ دستگاهی باید برای انجام کسب و کار خود فرآهم نماید. مثلا باری که باید حمل شود وزن مشخص یا ابعاد مشخص دارد و نیاز است دستگاه لیفتراک ۳ تن ، ۵ تن، ۷ تن، ۱۰ تن و غیره تهیه شود.

بعد از این مرحله برای قدم بعدی باید به سمت مشاوره درست حرکت کند. البته گاهی تعیین خود همین تناژ دستگاه لیفتراک کارکرده نیز نیاز به مشورت با افراد حرفه ای و امین دارد. چرا که گاهی ابعاد محموله نقطه ثقل خاصی دارد و هر چند وزن بار سبک است اما باید از مدل هایی با وزن کاری بالا تر استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21