لیفتراک برقی تویوتا

امتیاز پست
5/5
لیفتراک برقی تویوتا

لیفتراک برقی تویوتا ، در بین تولیدات متنوعی که شرکت لیفتراک تویوتا دارد، یکی از دستگاه های پرمصرف آن، لیفتراک برقی تویوتا می باشد که در آن طرح های بسیار عالی به کار رفته و در دو مدل مختلف برای راحتی کار و پوشش نیازهای حرکتی ارائه شده است. دستگاه سری ۸ اف از جدیدترین مدل های ارائه شده لیفتراک برقی تویوتا می باشد.

لیفتراک برقی تویوتا

لیفتراک برقی تویوتا دستگاهی است که برای تسهیل در انجام وظایف کاری در صنایع مختلف کسب و کاری به کار برده می شود. به علت اهمیت فعالیت و نوع کاری که این دستگاه ها دارند، به منظور انجام ایمن حمل بار و سرعت بخشی به آن، مدیران کسب و کارها علاقه‌مند به استفاده از این دستگاه ها هستند.

در رابطه با تولید لیفتراک های برقی تویوتا می توان گفت که به علت حساسیت ‌های خاص کاری، تقاضا برای تولید دستگاه لیفتراک افزایش پیدا کرده است و از سویی دیگر افراد و مدیران سخت پسند هستند و به منظور مرغوبیت، کیفیت دستگاه و دوام آن در سال های آینده به دنبال محصولی هستند که در فعالیت های طولانی دارای دوام خوبی باشد.

تولید تجهیزات لیفتراک برقی تویوتا در تناژهای مختلف به منظور تنوع و هماهنگی با نیازهای خریداران صورت می‌گیرد. در صورتی لیفتراک برقی تویوتا را به صورت صفر و کارکرده خریداری کنید، امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش آن نیز برای شما وجود دارد.‌ شرکت تویوتا لیفتراک های برقی خود را در دو مدل ۷FB و ۸FB تولید می کند.

کاربرد دستگاه لیفتراک برقی تویوتا برای فعالیت و کار در محیط های سالنی و سرپوشیده مثل سردخانه مواد غذایی می باشد. دستگاه لیفتراک برقی تویوتا به علت عدم تولید آلایندگی، غبار و آلودگی صوتی، هماهنگ با افرادی است که در محیط حاضر هستند و به سلامت آن ها کمک می‌کند. دستگاه لیفتراک برقی تویوتا دوست دار محیط زیست محسوب می شود.

عملکرد لیفتراک های برقی تویوتا

در رابطه با عملکرد لیفتراک برقی می توان گفت که این محصول یکی از تجهیزاتی است که با توجه به نوع نیروی محرکه و منبع آن از جمله دستگاه های برقی لیفتراک تویوتا به شمار می آید که برای فعالیت ها و انجام مجموعه وظایف کاری که به آن داده می‌شود، دارای منابع تجدیدپذیر انرژی است.

لیفتراک برقی تویوتا جهت انجام هر نوع فعالیتی مانند حمل بار و حرکت دادن آن در سطوح مختلف با استفاده از باتری کار می کند. این منبع عالی با وجودی که با محیط زیست هماهنگی دارد، انرژی مورد نیاز برای فعالیت در شیفت های کاری را نیز فراهم می کند. در واقع باتری این دستگاه به عنوان قلب تپنده آن است که موجب تضمین دوام کاری دستگاه می شود.

لیفتراک برقی تویوتا جهت حمل بار در سطوح و بالا بردن آن ها با استفاده از باتری ها کار می کنند و وابسته به باتری بوده و در صورت سلامت فنی و الکتروموتورهای دستگاه، باتری می‌تواند به خوبی کار کند.

موارد استفاده از لیفتراک برقی تویوتا

در مواقعی که سرعت کار دارای اهمیت بالایی است، استفاده از لیفتراک تویوتا به ‌علت داشتن سرعت بالا بسیار مفید خواهد بود. محیط های با فضای بسته بشترین فضایی هستند که می‌توان در آن ها از لیفتراک برقی تویوتا استفاده کرد.

لیفتراک های برقی در مقایسه با نوع دیزلی دارای صدای کمتری بوده و آلودگی آن نیز کمتر می باشد. همچنین این دستگاه ها هزینه سوخت کمتری دارند و با وجود سبک بودن آن، رانندگان به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. معمولاً از لیفتراک های برقی در داخل انبارها استفاده می شود. در مقایسه با لیفتراک های دیزلی چون ترافیک برقی تویوتا دارای باطری قابل شارژ است، بنابراین طول عمر آن نیز بیشتر می باشد.

قیمت لیفتراک برقی تویوتا

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذا در تعیین قیمت لیفتراک برقی تویوتا، قوانین گمرکی هر کشور برای بارگیری محصول است. عامل تاثیرگذار بعدی در تعیین قیمت لیفتراک تویوتا وزن لیفتراک است. به طور مثال لیفتراک هایی که وزن کمتری دارند و از کشورهای آسیایی وارد کشور می شوند، قیمت پایین تری دارند. لیفتراک های سنگین تر که از کشورهای اروپایی و ژاپن وارد کشور می شوند، قیمت بیشتری دارند. در ایران به علت وجود نوسانات در قیمت دلار، قیمت لیفتراک برقی تویوتا متغییر می باشد، برای اطلاع از قیمت دقیق لیفتراک های تویوتا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات لیفتراک برقی تویوتا

لیفتراک برقی تویوتا دارای ویژگی های مختلفی است و می توان در مورد آن به نکات زیادی اشاره کرد. در این لیفتراک تامین نیروی محرکه با استفاده از یک موتور برقی ac و قدرتمند که دارای توانایی بالایی است، صورت می گیرد.

برای لیفتراک برقی تویوتا که در آن موتور ac به کار رفته باشد، ظرفیت باتری ۴۸ ولت و ۶۲۵ آمپر ساعت می باشد که این باتری دارای شارژ ۸ ولت آمپر بوده و جهت شارژ باطری لیفتراک و برای افزایش راندمان و کم کردن فشاری که روی باتری وجود دارد، از لامپ های کم مصرف ال ای دی استفاده می شود.
سرعت حرکت این دستگاه بین ۱۴ تا ۱۸ کیلومتر در ساعت بوده و بارگیری نرم و روان و همچنین حرکت نرم و روان با استفاده از چهار لاستیک توپر موجب شده تا این لیفتراک برای اپراتور دارای استفاده راحتی باشد.

از دیگر ویژگی‌های لیفتراک برقی می‌توان قابلیت مانور بالا و همچنین مصرف انرژی کمتر، سیستم فعال کنترل پایداری و وجود سرعت گیر زاویه را نام برد که برای جلوگیری از سقوط بار به کار رفته است.
از دیگر ویژگی هایی که لیفتراک برقی تویوتا دارد، زاویه دید مناسب، صندلی راحت و سهولت تعویض باطری لیفتراک است.

لیفتراک برقی تویوتا برای سالن های سرپوشیده و مکان های حساس گزینه مناسبی می باشد. این دستگاه از قابلیت کنترل خودکار و چرخش لیفتراک در سرعت های مختلف برخوردار بوده و از دیگر قابلیت هایی که دارد، شروع حرکت بسیار نرم بر روی شیب ها، بدون هیچ گونه لرزشی می باشد.

از دیگر ویژگی‌های فنی لیفتراک برقی تویوتا مجهز بودن آن به سیستم های ایمنی SAS (انتخابی) , OPS است.

در مورد مشخصات لیفتراک برقی تویوتا می توان به این موضوع اشاره کرد که مدل این دستگاه با نام حروف و شماره عرضه می‌شود که این علامت نشان دهنده این است که دستگاه برقی بوده و شماره آن مربوط به سری دستگاه می باشد. در ادامه آن اعدادی نوشته می‌ شود که نشان دهنده ظرفیت باربری دستگاه می باشد.

جدیدترین مدل های لیفتراک برقی تویوتا در مدل های مختلفی مانند چهار چرخ و سه چرخ تولید می شود. این موضوع باعث شده شعاع چرخش دستگاه و همچنین امکان تردد آن در محیط های کوچک که نیازمند دستگاهی با چرخش در فضای بسته هستند را ایجاد کند.

نقش شارژر در لیفتراک برقی تویوتا

همان گونه که گفته شد بخش باتری از جمله قسمت های مهم در لیفتراک برقی تویوتا است. ولی در صورتی که دستگاه با استفاده از یک باتری سالم بتوانند به فعالیت خود ادامه دهد، پس از یک یا دو شیفت کاری انرژی آن و شارژ باطری به پایان می رسد. بنابراین یک قطعه دیگر به نام شارژر لیفتراک، نقش مهمی در عملکرد دستگاه لیفتراک برقی تویوتا دارد. پس وظیفه اصلی که شارژر دستگاه دارد، تجدید انرژی آن با استفاده از اتصال به شبکه توزیع برق می باشد که دارای شرایط ویژه است. هنگام خرید دستگاه لیفتراک برقی تویوتا در رابطه با نحوه نگهداری از باتری دستگاه که دوره های شارژی مشخصی دارد و همچنین در مورد استفاده از شارژر، آموزش های مربوطه را از ارائه کنندگان و فروشندگان و همچنین نمایندگی باتری لیفتراک تویوتا دریافت کنید‌.
این موضوع بر روی کاهش هزینه های مربوط به تعمیرات دستگاه و همچنین افزایش محدوده زمان نیاز دستگاه به سرویس کمک می کند.

مشخصات فنی لیفتراک ۳ چرخ برقی تویوتا

دستگاه لیفتراک سه چرخ تویوتا یکی از کاربردی ترین لیفتراک های جهان می باشد که دارای مزایای منحصر به فردی است و در سراسر جهان از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. از این دستگاه در زمینه داخل انبار و در زمینه ‌های حمل بارهای سبک در فضای باز استفاده می شود. لیفتراک برقی سه چرخ تویوتا دارای ارتفاع بالابری ۴و نیم متر تا ۵ متر بوده و دارای ظرفیت حمل بار ۱ تا ۲ تن می باشد که برای جابجایی های سبک گزینه ای مناسب است.

لیفتراک برقی سه چرخ تویوتا مجهز به سیستم ایمنی SAS است که یک سامانه تقویت شده ایمنی می باشد و به تویوتا متعلق است. این سیستم موجب افزایش ضریب اطمینان و ایمنی در کار می شود. از جمله مزایای مهمی که سیستم SAS دارد، سیستم حفظ تعادل لیفتراک در زمان دور زدن می باشد.

همچنین از دیگر مزایای این سیستم می توان به ایمنی بودن دکل در زمان لیفت بار و اجسام سنگین اشاره کرد. از دیگر مزایای که سیستم SAS دارد، عدم بازگشت به عقب در سطوح شیبدار، در زمان برداشتن پا از روی پدال گاز است. در نتیجه این سیستم به حفظ امنیت کاربر و کارگران کمک بسیار زیادی می کند. از دیگر ویژگی هایی که لیفتراک برقی سه چرخ تویوتا دارد، چرخ میدان گردش عالی است. به این گونه که در کمترین فضای ممکن امکان مانور و دور زدن را فراهم می کند. این دستگاه ها دارای مزایایی مانند امکان جابجایی و تعویض آسان و سریع باتری هستند.

در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که برای ایمنی و طول عمر دستگاه لیفتراک لازم است برخی نکات را در مورد این دستگاه رعایت کرد که مهمترین آن ها بررسی روزانه اجزای لیفتراک و چک کردن باطری لیفتراک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21