خرید لیفتراک دست دوم

معمولاً خرید لیفتراک دست دوم یا هر کالای دست دوم دیگری، همراه با ریسک است. زیرا امکان دارد برخلاف تصور، این دستگاه برای شما خرج تراشی کند. با توجه به ممنوع شدن واردات لیفتراک در چند سال اخیر، به هنگام خرید لیفتراک دست دوم به نکاتی همچون تامین قطعات آن پس از خرید و خدمات پس از فروش دقت کافی را داشته باشید. همچنین دینولیفتراک به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش لیفتراک صفر ، فروش استاکر و جک پالت در خدمت شما دوستان عزیز می‌باشد.

لیفتراک نو یا دست دوم، کدام بهتر است؟

قبل از مقایسه مزایای و معایب لیفتراک نو و دست دوم، باید به این نکته توجه کنید که خوب مطلق وجود ندارد. انتخاب درست بین لیفتراک نو و یا دست دوم، بسته به شرایط استفاده و توانایی مالی شما می تواند متفاوت باشد. توصیه می شود تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تصمیم خود را انتخاب کنید.

با توجه به بالا رفتن قیمت ها و بی ثباتی در بازار کشور ما، بسیاری از مشتریان به فکر خرید لیفتراک دست دوم می باشند. اما می بایست به معایب خرید دست دوم این دستگاه نیز توجه کرد.

در اینجا به برخی از مواردی که به شما در خرید لیفتراک دست دوم کمک می کند، اشاره خواهیم کرد.

طبیعتاً عمر مفید لیفتراک های نو در مقایسه با لیفتراک دست دوم بسیار بالاتر است. همچنین لیفتراک نو، شامل ضمانت و گارانتی می باشد که در صورت بروز اکثر مشکلات، شما می توانید دستگاه خود را بدون پرداخت هزینه تعمیر کنید.

لیفتراک های دست دوم به دلیل اینکه هر روز از آن ها استفاده شده است، ساییده شده‌اند و کارایی آن ها در مقایسه با لیفتراک نو پایین تر آمده است. توصیه می‌شود قبل از خرید لیفتراک دست دوم، گزارش تعمیر و نگهداری آن را مشاهده فرمایید. همچنین از نظر کارشناسان لیفتراکی که در روز از آن کم تر از ۴ ساعت استفاده شده باشد، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود.

به طور معمول قیمت لیفتراک دست دوم، ۴۰ درصد پایین تر از لیفتراک نو می باشد.

خرید لیفتراک دست دوم
نکات مهم قبل از خرید لیفتراک دست دوم

نکات مهم قبل از خرید لیفتراک دست دوم

همانطور که می‌دانید امروزه خرید لیفتراک دست دوم در ایران به شدت رواج پیدا کرده است؛ اما شما می‌بایست به یک سری از نکات مهم  قبل از خرید لیفتراک دست دوم دقت کافی را داشته باشید. در پایین به اساسی‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • چنگال ها را مورد بررسی قرار بدهید.
  • شکاف بین زنجیر بالابر را بررسی کنید.
  • به نحوه عملکرد دکل دقت فرمایید.
  • به لاستیک ها نگاه کنید.
  • از طول عمر باتری باخبر باشید.
  • به سالم بودن موتور توجه فرمایید.
  • به دنبال leaks بگردید.
  • از صحت ویژگی های ایمنی مطمئن شوید.
  • کیلومتر شمار را چک کنید.

همچنین اگر در مورد خرید لیفتراک دست دوم سوال یا ابهامی داشتید با کارشناسان فروش دینولیفتراک تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

خرید لیفتراک دست دوم در برندهای مختلف

خرید لیفتراک دست دوم، در مرکز دینولیفتراک انواع لیفتراک‌های دست دوم در برندهای داخلی و خارجی موجود است. در زیر انواع برندهای داخلی و خارجی را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید برای خرید هر یک از لیفتراک‌های دست دوم زیر با ما تماس بگیرید.

خرید لیفتراک دست دوم بائولی

لیفتراک دست دوم بائولی

لیفتراک دست دوم بائولی

گروه کایون آلمان در فروش محصولات و ارائه خدمات پس از فروش در زمینه ماشین آلات انبارداری، یکی از بهترین ها در اروپا می باشد.  این گروه از شش کمپانی اصلی تشکیل شده است که یکی از آن ها بائولی (Baoli) می باشد. شما می توانید برای خرید لیفتراک دست دوم بائولی با کارشناسان دینولیفتراک در تماس باشید.

لیفتراک دست دوم زوم لاین

لیفتراک دست دوم زوم لاین

بزرگترین شرکت تولیدکننده ماشین آلات در چین، زوم لاین می باشد. همچنین این شرکت در بین شرکت های تولیدکننده ماشین آلات در جهان، ششم می باشد. شرکت زوم لاین در سال ۲۰۰۸، با خرید شرکت ایتالیایی CIFA تحول عظیمی در تولید پمپ های بتن بوجود آورد و به عنوان برترین تولیدکننده پمپ بتن در چین شناخته شد.

خرید لیفتراک دست دوم تویوتا

لیفتراک دست دوم تویوتا

لیفتراک دست دوم تویوتا

همانطور که می دانید تویوتا یک برند شناخته شده در تولید ماشین های سواری در کل جهان می باشد. این شرکت محصولات با کیفیتی در زمینه لیفتراک نیز تولید می کند. متاسفانه به دلیل تحریم، امکان واردات محصولات این شرکت به ایران وجود ندارد. اما کیفیت و کارایی بالای محصولات این کشور، مشتریان زیادی را به فکر خرید دست دوم لیفتراک تویوتا وادار کرده است. توصیه می شود قبل از خرید، از صحت و سلامت دستگاه مطمئن شوید زیرا در صورت نیاز به تعویض قطعات آن، محصولات این شرکت به دلیل تحریم ها بسیار کمیاب شده است.

خرید لیفتراک دست دوم هیوندای

لیفتراک دست دوم هیوندا

لیفتراک دست دوم هیوندا

تولید لیفتراک هیوندا بر عهده کشور کره می باشد اما متاسفانه به دلیل تحریم و فشارهای آمریکا، واردات این محصول نیز به ایران با مشکلات بسیار زیادی مواجه است. شما می توانید برای خرید لیفتراک دست دوم هیوندا با ما تماس بگیرید.

خرید لیفتراک دست دوم کوماتسو

لیفتراک دست دوم کوماتسو

لیفتراک دست دوم کوماتسو

کوماتسو نام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر در کشور ژاپن می باشد. واردات مستقیم این دستگاه نیز از قاعده ی تحریم ها علیه ایران مستثنی نیست و محصولات صفر این شرکت در ایران وجود ندارد. اگر شما مایل به خرید لیفتراک دست دوم کوماتسو می باشید، می توانید با دینو لیفتراک تماس بگیرید.

خرید لیفتراک دست دوم لینده

لیفتراک دست دوم لینده

لیفتراک دست دوم لینده

شرکت لینده در سال ۱۹۰۴ میلادی توسط آقای کارل ون لینده تاسیس گردید. جالب است بدانید در سال ۱۹۵۵ اولین سیستم هیدرواستاتیک توسط این شرکت اختراع و اولین لیفتراک با استفاده از این سیستم به بازار معرفی و همچنین اولین لیفتراک برقی توسط این شرکت در سال ۱۹۷۱ تولید و عرضه شد. دفتر مرکزی این شرکت بزرگ در کشور فرانسه می باشد. لینده یکی از بهترین و باکیفیت ترین لیفتراک های جهان را تولید می کند اما به دلیل کمبود قطعات پیچیدگی خاص تولید آن، در کشور ما طرفدار آنچنانی ندارد.

خرید لیفتراک دست دوم دوسان

لیفتراک دست دوم دوسان

لیفتراک دست دوم دوسان

شرکت دوسان توسط فردی به نام پارک سئونگ – جیک در کره جنوبی راه اندازی شد. پارک سئونگ – جیک در سال ۱۹۸۳ با شرکت کاتر پیلار قرارداد همکاری بست. ثمره این همکاری، صادرات بیش از ۵۰۰۰۰ دستگاه لیفتراک در سال ۱۹۹۰ میلادی است. اما متاسفانه لیفتراک دوسان سال ها است که در ایران نمایندگی فعال ندارد و مدل صفر این دستگاه در کشور ما موجود نیست. برای خرید دست دوم لیفتراک دوسان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید لیفتراک دست دوم یوهانریش

لیفتراک دست دوم یوهانریش

لیفتراک دست دوم یوهانریش

شرکت یوهانریش واقع در هامبورگ آلمان، یکی از پیشروترین شرکت های بین اللملی در حوزه تولید تجهیزات انبارداری و انتقال مواد می باشد. همچنین شرکت یوهانریش، جایگاه سوم جهان و دوم اروپا در زمینه ذکر شده را در اختیار دارد. لیفتراک های نو و صفر یوهانریش در ایران موجود نیست و در صورت خرید لیفتراک دست دوم این شرکت، قطعات و تعمیرکار تخصصی آن به سختی پیدا می شود.

خرید لیفتراک دست دوم سپاهان

لیفتراک دست دوم سپاهان

لیفتراک دست دوم سپاهان

یکی از بهترین گزینه های خرید لیفتراک دست دوم، انتخاب شرکت سپاهان لیفتر می باشد. این کارخانه در شهرک صنعتی مورچه خورت در استان اصفهان قرار دارد و یکی از محصولات آن لیفتراک سپاهان می باشد. این شرکت انواع تجهیزات صنعتی و انبارداری را تولید و به بازار عرضه می کند. به دلیل وجود شرکت تولیدکننده لیفتراک سپاهان در ایران، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید دست دوم لیفتراک، انتخاب این محصول می باشد.

خرید لیفتراک دست دوم سهند

لیفتراک دست دوم سهند

لیفتراک دست دوم سهند

شرکت سهند نمایده شرکت بالکان آ.د بلغارستان در ایران می باشد. شرکت سهند از محصولاتی همچون لیفت تراکی دیزلی و دوگانه سوز، یدک کش دیزلی و دوگانه سوز با قدرت کشندگی ۴۵ تن و … برخوردار است. همچنین لیفتراک سهند یکی از برگزیده ترین محصولات این شرکت محسوب می شود. اگر تصمیم به خرید لیفتراک نو و یا دست دوم سهند دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید لیفتراک دست دوم آریا

لیفتراک دست دوم آریا

لیفتراک دست دوم آریا

شرکت لیفتراک سازی آریا یکی از تولیدکنندگان انواع ماشین آلات بالابری و حمل و نقل داخلی محسوب می شود. این شرکت در سال ۱۳۶۹ توسط فردی به نام رضا شوقی برای فعالیت در عرصه فروش و خدمات انواع لیفتراک تاسیس شده است. شما دوستان و سروران گرامی می توانید برای خرید لیفتراک نو یا دست دوم آریا با ما تماس بگیرید.

جمع بندی نهایی برای خرید لیفتراک دست دوم

در وهله اول شما می بایست تصمیم نهایی خود را در مورد خرید لیفتراک نو و یا دست دوم بگیرید. اگر به این نتیجه رسیدید که خرید لیفتراک دست دوم برای شما مناسب است، حتماً به نکات و موارد زیر دقت فرمایید.

  • در نظر گرفتن تناژ دستگاه متناسب با حجم و وزن بار
  • انتخاب برندی که قطعات و تعمیرکار آن در کشور ما موجود باشد
  • در نظر گرفتن کارکرد دستگاه و سال تولید آن
  • بازدید حضوری و ظاهری دستگاه و چک کردن کارایی موتور آن قبل از خرید

همچنین توصیه می شود به هنگام خرید لیفتراک دست دوم ، تمامی موارد ظاهری همانند پوسیده نبودن دستگاه، سالم بودن ترمزها و دکل و شاخک ها و درصد لاستیک ها را به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار بدهید.

جمع بندی نهایی برای خرید لیفتراک دست دوم
پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21