فروش لیفتراک صفر

امروزه با توجه به مکانیزه شدن اکثر صنایع، کارخانه‌ها، انبار‌ها و… و همچنین استفاده کمتر از نیروی انسانی، لیفتراک‌ها یکی از ماشین‌های ضروری در صنعت حمل و نقل محسوب می‌شوند. در همین راستا شرکت دینولیفتراک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه‌ی واردات، فروش و خدمات پس از فروش لیفتراک صفر، لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه‌سوز، فروش استاکر و جک پالت  در خدمت مشتریان عزیز خود می‌باشد. همچنین این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش‌های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک‌ها، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم کند.

فروش لیفتراک صفر
فروش لیفتراک صفر

لیفتراک چیست

لیفتراک چیست؟ لیفتراک یا افرازه، ماشینی است که برای حمل و نقل بارها در کارخانه‌ها، انبارها، مکان‌های ساختمانی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماشین از یک دکل، شاخک و ملحقات دیگر تشکیل شده است. لیفتراک‌ها در انواع تناژهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند و نسبت به نوع کار و محیط از سوخت‌های فسیلی، گازی یا برقی استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است علاوه بر فروش لیفتراک صفر، خرید و فروش لیفتراک اقساطی و دست دوم نیز در بازار ایران رایج می‌باشد.

فروش لیفتراک صفر دیزلی

سوخت لیفتراک‌های دیزلی بسته به فضای مورد استفاده از آن‌ها، فسیلی یا گازی است. از آنجایی که پراکنده شدن بخار اگزوز و ذرات دیزل در فضای بسته برای انسان‌ها مضر و خطرناک است، استفاده از لیفتراک‌های دیزلی در فضاهای باز پیشنهاد می‌شود. همچنین فروش لیفتراک‌های دیزلی در انواع تناژ ۱.۵، ۲، ۲.۵ و ۳ تن به بالا صورت می‌گیرد.

فروش لیفتراک دیزلی صفر

فروش لیفتراک صفر برقی

لیفتراک‌های برقی برای تامین انرژی مورد نیاز خود از برق استفاده می‌کنند. عدم تولید آلودگی، صدای بسیار پایین، کوچک بودن و قدرت مانور بسیار بالا از شاخصه‌های بارز این محصول است. به همین دلیل فروش لیفتراک برقی برای فضاهای بسته و کوچک بهترین گزینه محسوب می‌شود. همچنین این لیفتراک‌ها از هزینه سوخت بسیار پایینی برخوردار هستند و همین امر موجب جبران هزینه‌ی اولیه خرید لیفتراک‌های برقی خواهد شد.

فروش لیفتراک برقی صفر

فروش لیفتراک صفر دوگانه سوز

منبع انرژی مورد نیاز برای لیفتراک دوگانه‌سوز گاز و برق می‌باشد. لیفتراک‌های دوگانه با نام لیفتراک‌های هیبریدی نیز شناخته می‌شوند. هیبرید در لغت به معنای دوگانه است و لیفتراک هیبریدی یعنی لیفتراکی که با دو منبع انرژی کار می‌کند. طراحی ظاهری لیفتراک‌های دوگانه مشابه سایر لیفتراک‌ها است و تنها تفاوت موجود در طراحی آن‌ها، وجود یک مخزن ذخیره سوخت گاز می‌باشد.

فروش لیفتراک دوگانه سوز صفر

فروش لیفتراک صفر در برندهای مختلف

فروش لیفتراک صفر، لیفتراک صفر یک دستگاه صنعتی است که از آن به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل انواع بارها در مسیرهای مختلف استفاده می‌شود. اولین لیفتراک صفر در ابتدای قرن بیستم میلادی توسط کمپانی‌های مختلفی همچون کلارک و یال ساخته شده است. در واقع شروع تولید لیفتراک‌ها به زمان شروع جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. جالب است بدانید در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۳۹۳ لیفتراک‌ به فروش رسیده است. در زیر انواع لیفتراک صفر در برندهای مختلف را مشاهده می‌کنید.

فروش لیفتراک صفر تویوتا

لیفتراک تویوتا

لیفتراک دست دوم تویوتا

احتمالاً نام برند تویوتا را بارها بارها در زمان خرید ماشین‌های سواری شنیده‌اید. این شرکت بزرگ علاوه بر ماشین‌های سواری، در زمینه‌ی تولید انواع ماشین‌آلات علی‌الخصوص لیفتراک فعالیت گسترده‌ای دارد. قیمت فروش لیفتراک تویوتا به دلیل کیفیت بالای آن نسبت به سایر برندها کمی گران‌تر است.

فروش لیفتراک صفر کوماتسو

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک دست دوم کوماتسو

لیفتراک کوماتسو محصول کشور ژاپن است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در حوزه‌ی ماشین‌آلات شناخته می‌شود. در طراحی و ساخت لیفتراک کوماتسو از مدرن و به‌روزترین فناوری‌ها استفاده شده است.

فروش لیفتراک صفر هیوندای

لیفتراک هیوندای

لیفتراک دست دوم هیوندا

تولید و عرضه‌ی لیفتراک‌های هیوندا در کشور کره‌ی جنوبی صورت می‌پذیرد. شرکت هیوندا لیفتراک‌های خود را در تناژهای مختلف تولید می‌کند؛ اما فروش لیفتراک هیوندای ۳ تن جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. 

فروش لیفتراک صفر هلی

لیفتراک هلی

شرکت هلی برای نخستین بار در سال ۱۹۵۸ با نام تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی حیفا شروع به فعالیت نموده است. این شرکت در سال ۱۹۹۳ گسترش پیدا کرد و هم‌اکنون نیز عضو بورس شانگهای در چین می‌باشد. جالب است بدانید شرکت هلی ۲۰ سال پیاپی است که در زمینه تولید و فروش لیفتراک صفر در چین، رتبه‌ی اول را کسب می‌کند.

فروش لیفتراک صفر یوهانریش

لیفتراک یوهانریش

لیفتراک دست دوم یوهانریش

در سال ۱۹۵۰ به دلیل رشد صنایع مختلف و اضافه شدن طبقات و ایده‌ی قرار دادن کالا در ارتفاعات، زمینه‌ی ساخت لیفتراک‌هایی با ظرفیت بالاتر و دکل‌های مرتفع‌تر، فراهم شد. شرکت یونگ هانریش آلمان در سال ۱۹۵۳ تاسیس و به مرور زمان موفق به تولید لیفتراک صفر در تناژ‌های مختلف شد.

فروش لیفتراک صفر زوم لاین

لیفتراک زوملاین

لیفتراک دست دوم زوم لاین

شرکت زوملاین یک شرکت چینی در تولید انواع ماشین‌آلات تخصصی، ابزارآلات و انواع لیفتراک‌ها می‌باشد. این شرکت از سال ۲۰۰۰ وارد بازار بورس جهانی در هنگ‌کنک شده است. این شرکت از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز برای تولید لیفتراک‌های خود استفاده می‌کند. قیمت فروش لیفتراک صفر زوملاین از ۷۰۰۰ دلار شروع و به ۵۰۰۰۰ دلار خاتمه می‌یابد.

فروش لیفتراک صفر دوسان

لیفتراک دوسان

لیفتراک دست دوم دوسان

شرکت دوسان در سال ۲۰۰۵ توسط گروهی به نام دوسان تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات راه‌سازی، تجهیزات صنعت و معدن، ساختمان و… می‌باشد. دوسان در بازار ایران با عرضه بیل‌های مکانیکی و لیفتراک‌های باکیفیت توانسته است جایگاه خوبی در بازار برای خود باز کند. متاسفانه در حال حاضر به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، فروش لیفتراک صفر دوسان در کشور ما وجود ندارد.

فروش لیفتراک صفر لینده

لیفتراک لینده

لیفتراک دست دوم لینده

شرکت تولیدی لیفتراک لینده در کشور فرانسه وجود دارد. این شرکت به عنوان مرکز تولید و اختراع اولین لیفتراک در جهان به حساب می‌آید. به دلیل حجم بالای تقاضای انواع ماشین‌آلات علی‌الخصوص لیفتراک از شرکت لینده، این شرکت در راستای پاسخگویی به مشتریان برای فروش لیفتراک و سایر ماشین‌آلات، خط‌های تولید و مونتاژ خود را در کشورهای آلمان، آمریکا، جمهوری چک، فرانسه و چین نیز دایر نموده است.

فروش لیفتراک صفر چری

لیفتراک چری

لیفتراک چری یکی از محصولات کمپانی‌ بزرگ و معروف چری است. این شرکت در زمینه‌ی تولید و فروش انواع لیفتراک تخصص دارد. شرکت چری در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمپانی علاوه بر فروش لیفتراک صفر، به تولید و عرضه ماشین‌آلاتی همچون تجهیزات لجستیکی، کانتیر و تراکتور نیز مشهور است.

فروش لیفتراک صفر سپاهان

لیفتراک سپاهان

لیفتراک دست دوم سپاهان

با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌ها علیه کشور ما، برخی از شرکت‌های داخلی تصمیم به تولید لیفتراک در تناژهای مختلف گرفته‌اند. شرکت سپاهان لیفتر واقع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت در اصفهان، یکی از بزرگترین شرکت‌های داخلی تولیدکننده انواع تجهیزات صنعتی و انبارداری در ایران می‌باشد. فروش لیفتراک ۳ تن و ۵ تن سپاهان به دلیل کاربرد بیشتر آن‌ها در بازار، گران‌تر از سایر لیفتراک‌ها است.

فروش لیفتراک صفر سهند

لیفتراک سهند

لیفتراک دست دوم سهند

شرکت لیفتراک‌سازی سهند در سال ۱۳۵۵ تاسیس شد. این شرکت که در استان آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز نموده است، تا به اکنون موفق به تولید و فروش بیش از ۱۷۰۰۰ دستگاه اعم از لیفتراک‌های برقی، دیزلی و دوگانه‌سوز شده است. جالب است بدانید، شرکت سهند در سال ۱۳۷۶ توانست گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت و همچنین گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را برای طراحی لیفتراک دریافت کند.

فروش لیفتراک صفر آریا

لیفتراک آریا

لیفتراک دست دوم آریا

شرکت لیفتراک‌سازی آریا توسط بنیان‌گذار خود جناب آقای مهندس شوقی، فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید انواع ماشین‌آلات بالابری در سال ۱۳۶۹ آغاز نموده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لیفتراک‌ها با بیش از ۲۵ سال سابقه می‌باشد. شما دوستان برای خرید لیفتراک لیفتراک صفر آریا می‌توانید با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید لیفتراک صفر

طبیعتاً هر چه ظرفیت و تناژ باربری لیفتراک بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران‌تر است. برای مثال هر چه خانه شما بزرگتر باشد در نتیجه قیمت خرید آن نیز سنگین‌تر می‌شود. اما آیا همیشه بهترین کار خرید لیفتراک با تناژ بالا می‌باشد؟ صد در صد اینطور نیست در واقع شما باید نسبت به بودجه و نیازتان بابت خرید آن هزینه کنید. در زیر به برخی از نکات مهم برای خرید لیفتراک صفر اشاره خواهیم داشت:

توجه به برند

به برند سازنده لیفتراک توجه داشته باشید، در واقع هرچه لیفتراک باکیفیت‌تری خریداری نمایید در آینده نیز هزینه کمتری بابت تعمیر و نگهداری آن خواهید پرداخت.

گول هزینه کمتر در ابتدای کار را نخورید

شما باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های بلند مدت مهم‌تر از هزینه‌های اولیه است. اگر قصد خرید لیفتراک صفر را دارید می‌بایست یک لیفتراک با دوام و خوب را انتخاب نمایید. همچنین اگر قصدتان خرید لیفتراک دست دوم است باید حواستان به برخی نکات و موارد مهم به هنگام خرید باشد.

توجه به هزینه سوخت

هزینه سوخت یکی از موارد مهمی است که باید در نظر بگیرید. به هنگام خرید لیفتراک صفر به نوع سوخت مصرفی آن دقت کافی را داشته باشید. شما باید لیفتراک خود را نسبت به محیط انتخاب نمایید. برای مثال استفاده از لیفتراک دیزلی در محیط‌های بسته توصیه نمی‌شود.

گارانتی و ضمانت محصولات

حتماً قبل از خرید لیفتراک صفر به وجود ضمانت‌نامه یا همان گارانتی محصولات دقت کافی را داشته باشید. برخی از شرکت‌ها برای گارانتی، هزینه اضافی دریافت می‌کنند؛ اما در خیلی از موارد این کار به صرفه محسوب می‌شود.

راهنمای خرید لیفتراک صفر
راهنمای خرید و فروش لیفتراک صفر
قیمت لیفتراک صفر
قیمت خرید و فروش لیفتراک صفر

قیمت لیفتراک صفر

عوامل متعدد و گوناگونی روی قیمت لیفتراک‌ صفر تاثیرگذار است. در واقع نوع برند مهم‌ترین عاملی می‌باشد که روی قیمت این وسیله تاثیر می‌گذارد. در مرحله‌ی بعدی، میزان قدرت لیفتراک و نوع موتور داخلی آن، از اساسی‌ترین عوامل موثر روی قیمت لیفتراک صفر به حساب می‌آید. برای مثال قیمت لیفتراک دیزلی با لیفتراک گازی به دلیل تفاوت در قدرت موتور آنها بسیار متفاوت است.

قیمت لیفتراک صفر به عوامل دیگری نیز وابسته است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

هزینه حمل و نقل

یکی از هزینه‌هایی که روی قیمت نهایی لیفتراک موثر است، هزینه حمل و نقل است. در واقع اگر لیفتراک از کمپانی خارجی وارده شده باشد، یک هزینه برای حمل و نقل آن از کشور مبدا به داخل کشور باید پرداخت شود و یک هزینه نیز بابت جابجایی لیفتراک از انبار به محل مورد نظر شما مورد محاسبه قرار می‌گیرد؛ اما برای لیفتراک صفر داخلی فقط هزینه‌ی دومی محاسبه خواهد شد.

هزینه گمرک

یکی دیگر از هزینه‌‌های دیگر برای خرید لیفتراک، هزینه‌ی گمرک است. لیفتراک‌های صفر نیز مانند سایر محصولات دارای یک لیست قیمت در اداره گمرک مرکزی می‌باشد. در نتیجه برای ورود لیفتراک صفر خارجی باید هزینه گمرک را نیز به سایر هزینه‌ها اضافه کرد.

همانطور که در بالا اشاره شد عوامل مختلفی همچون نوع برند، قدرت موتور، هزینه حمل و نقل داخلی و خارجی، هزینه گمرک و سایر مواردی همچون نوسانات ارزی، تناژ دستگاه، نوع سوخت و … در قیمت لیفتراک صفر موثر است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت لیفتراک صفر با کارشناسان فروش مرکز دینولیفتراک تماس بگیرید.

لیفتراک دست دوم

در شرایط فعلی، بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های داخل کشور ما، با کمبود نقدینگی و مشکلات مالی زیادی سر و کله می‌زنند. در حال حاضر هزینه‌ی راه‌اندازی اولیه‌ی انبارها به همراه تامین ماشین‌آلات خط تولید و سایر موارد به نوعی سرسام‌آور است. همین موضوع سبب شده است که خرید و فروش لیفتراک دست دوم در بازار ایران رایج بشود. شایان به ذکر است اگر به هنگام خرید لیفتراک دست دوم از اطلاعات کافی برخوردار باشید یا اینکه قبل از خرید با متخصص این حوزه مشورت کنید، شما می‌توانید لیفتراک‌های دست دومی که از نظر کیفی بالا و از نظر فنی سالم هستند را خریداری نمایید.

فروش لیفتراک اقساطی

امروزه فروش لیفتراک اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی انواع دستگاه‌های بالابری مانند لیفتراک، شرکت دینولیفتراک برای جلب رضایت مشتری‌های خود تصمیم به فروش اقساطی لیفتراک در انواع مدل‌ها و تناژهای مختلف گرفته است. طبیعتاً عرضه‌کنندگان در بازار و بورس کالا الویت اول خود را روی فروش نقدی محصولات خود می‌گذارند. در زمینه فروش تجهیزات انبارداری و لیفتراک نیز این موضوع صدق می‌کند. با تمام این اوصاف، شرکت دینولیفتراک به دلیل شرایط بد اقتصادی و همچنین حمایت از مشتریان خود، اقدام به فروش اقساطی لیفتراک‌های خود نموده است.

عوامل موثر بر فروش اقساطی لیفتراک

عوامل و مولفه‌های اقتصادی گوناگونی در فروش اقساطی لیفتراک تاثیرگذار است. برای مثال زمانی که محدودیت‌های واردات و صادرات ازفایش پیدا می‌کند، فروشنده‌ها تمایل بیشتری به فروش نقدی لیفتراک‌ها دارند. اما به هنگامی که بازار از حالت رکود به سمت رونق حرکت می‌کند، فروش اقساطی لیفتراک مورد استقبال قرار می‌گیرد.

شرایط خرید لیفتراک اقساطی چگونه است؟

دینو لیفتراک فروش اقساطی لیفتراک را به گونه ای قرار داده است که شما خریداران به راحتی بتوانید ماهانه اقساط خود را بپردازید. در ابتدای کار درصدی از ارزش لیفتراک به عنوان پیش پرداخت و مابقی آن نیز به صورت ماهیانه از خریداران دریافت می شود. برای اطلاع دقیق از شرایط فروش اقساطی لیفتراک با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول

شرکت دینو لیفتراک با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت، در زمینۀ واردات،فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

لیفتراک‌ها در تناژهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. می‌توان به ترتیب لیفتراک ۱.۵ تن تا ۳.۵ تن تویوتا، لیفتراک ۳ تا ۵ تن کوماتسو و لیفتراک ۲ تا ۵ تن هیوندای را به عنوان پرفروش‌ترین انواع لیفتراک‌ها معرفی کرد.

لیفتراک‌های با برند خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما متاسفانه در حال حاضر واردات لیفتراک صفر برندهای خارجی در ایران ممنوع است. البته شایان به ذکر است لیفتراک‌های کارکرده خارجی در کشور ما موجود است. در نقطه‌ی مقابل وجود لیفتراک‌های باکیفیت داخلی، بسیاری از مشکلات را حل نموده است. 

با این اوصاف انتخاب بین لیفتراک صفر ایرانی یا لیفتراک کارکرده خارجی با توجه به بودجه، نوع کارکرد و استفاده می‌تواند متفاوت باشد. 

فرم درخواست خرید لیفتراک

شما دوستان عزیز در خرید لیفتراک چه به صورت صفر، دست دوم یا اقساطی باید خیلی دقت فرمایید. به دلیل قیمت بالای لیفتراک، تصمیم اشتباه در خرید این دستگاه، خسارات سنگین و جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت. شرکت دینولیفتراک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک‌های برقی، دیزلی و دوگانه‌سوز در خدمت شما دوستان عزیز می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت خرید انواع لیفتراک در تناژهای مختلف، فرم درخواست خرید لیفتراک را با دقت پر نمایید تا کارشناسان دینولیفتراک در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21