فروش لیفتراک آرکا

لیفتراک یا همان پالت برقی یک ماشین محترک است که به منظور جابجایی و بالا بردن انواع بارها در انبارها، سردخانه‌ها، کارخانه‌های صنعتی و… از آن استفاده می‌شود. در همین راستا لیفتراک آرکا را می‌توان به عنوان یکی از برندهای معروف داخلی معرفی کرد. شرکت دینو لیفتراک با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت، در زمینۀ واردات،فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.
فروش لیفتراک صفر

انواع لیفتراک آرکا بر اساس نوع موتور

لیفتراک برقی یا الکتریکی

لیفتراک های برقی آرکا از باتری و موتور الکتریکی برای تغذیه و حرکت خود استفاده می کنند. صدای کمتر در حین استفاده، هزینه‌ی پایین تعمیر و نگهداری و طول عمر بالای این دستگاه، سبب افزایش فروش لیفتراک های برقی آرکا نسبت به سایر محصولات در بازار شده است.
لیفتراک برقی

لیفتراک دیزلی

لیفتراک دیزلی برای جابجایی و حمل و نقل بارها در صنایع مختلف استفاده می شود و منبع انرژی آن، موتور دیزل است. از آنجایی که لیفتراک های دیزلی توانایی جابجایی بارهای سنگین را دارند، از آن ها در مناطق با مساحت بزرگ مانند ساختمان‌های صنعتی استفاده می شود.
لیفتراک دیزلی

لیفتراک سوخت دوگانه یا مایع

لیفتراک‌های سوخت دوگانه یا مایع، برای حرکت موتور خود به بنزین، گازوئیل یا برق نیاز دارند. اکثراً این لیفتراک‌ها در صنایع سنگین و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.
لیفتراک دوگانه سوز

انواع لیفتراک آرکا بر اساس وزن

لیفتراک‌های آرکا به سه دسته اصلی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک تقسیم می شوند. هر کدام از این لیفتراک ها ویژگی و کاربرد مخصوص به خود را دارند که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

لیفتراک سنگین

لیفتراک‌های سنگین قابلیت جابجایی انواع بارهای سنگین از طبقه به طبقه دیگری را دارند. سیستم هیدرولیکی موجود در این لیفتراک‌ها، موجب افزایش عملکرد بالابری و قدرت مانور این دستگاه می‌شود.

کاربرد لیفتراک سنگین

عمدتاً از لیفتراک‌های سنگین در حمل و نقل کانتینرها در بنادر و ترمینال های باری، جابجایی بارها و مواد سنگین در کارخانجات و واحدهای صنعتی، بارگیری و تخلیه بار در انبارها، انتقال مواد سنگین در معادن و… استفاده می شود.
همچنین ظرفیت باربری این لیفتراک ها از ۱۰ تن به بالا شروع می شود.
لیفتراک سنگین
لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک نیمه سنگین

لیفتراک‌های نیمه سنگین ظرفیت باربری بین ۵ تا ۱۰ تن را دارند. برای جابجایی بارهایی که خیلی سنگین نباشند، این نوع لیفتراک ها گزیه بسیار مناسبی هستند. در ادامه به برخی از کاربردهای لیفتراک نیمه سنگین می پردازیم.

کاربرد لیفتراک نیمه سنگین

• استفاده در انبارها برای جابجایی بارهای با وزن متوسط
• حمل و نقل و انتقال مواد نسبتا سنگین در کارخانه ها و صنایع
• جابجایی کالاهایی که از عهده‌ی لیفتراک های سبک خارج است

لیفتراک سبک

لیفتراک‌های سبک، دستگاه هایی کوچکتر نسبت به لیفتراک های سنگین و نیمه‌سنگین هستند. برای حمل و نقل بارها در محیط های کوچکتر از این نوع لیفتراک ها استفاده می کنند.
همچنین ظرفیت باربری این نوع لیفتراک ها بین ۱ تا ۵ تن است. لیفتراک های ۳ تنی و لیفتراک های ۵ تنی از جمله پرفروش ترین لیفتراک ها در بازار می باشند.

کاربرد لیفتراک سبک

معمولاً از لیفتراک های سبک برای جابجایی و حمل و نقل بار در مکان های محدود و کوچک استفاده می شود. جابجایی و انتقال کارتن‌ها و کالاهای سبک در انبارها، فروشگاه‌‌ها، کارگاه‌ها، صنایع کوچک و استفاده در ارسال بسته‌ها در مراکز خدمات پست و… از جمله مهم‌ترین کاربردهای لیفتراک سبک محسوب می‌شود.
لیفتراک دیزلی

خرید لیفتراک آرکا

خرید لیفتراک برای شرکت‌ها، کارخانه‌ها، صنایع و انبارهایی که نیاز به جابجایی بارهای سنگین توسط ماشین‌آلات صنعتی را دارند، لیفتراک بهترین گزینه است. استفاده از این دستگاه، دقت و سرعت انتقال بارها را افزایش داده و در زمان و هزینه شما به میزان قابل توجهی صرفه جویی می‌کند.
 همچنین استفاده از لیفتراک، خطرات ناشی از جابجایی دستی بارها را نیز کاهش می‌دهد. ظرفیت تناژ، ارتفاع بالابری، نوع سوخت، نوع لاستیک و… از جمله موارد مهمی است که باید در انتخاب لیفتراک خود، آن‌ها را در نظر بگیرید.
شایان به ذکر است آرکا، یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین شرکت‌های تولید کننده لیفتراک در کشور ما می‌باشد. به دلیل محدودیت‌ها در واردات لیفتراک و اهمیت موضوع حمایت از تولید داخلی، شرکت دینولیفتراک تصمیم به فروش لیفتراک آرکا در انواع مدل‌ها و تناژها گرفته است. در همین راستا شما می‌توانید برای خرید لیفتراک آرکا با ما در تماس باشید.

قیمت لیفتراک آرکا

با توجه به بی ثباتی بازار و نوسان قیمت دلار، شما دوستان عزیز برای اطلاع از قیمت لیفتراک آرکا می‌توانید با کارشناسان و متخصصین دینو لیفتراک در ارتباط باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، لیفتراک مناسب و مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21