فروش استاکر در اصفهان

امتیاز پست
5/5

استاکر‌ها از پرفروش‌ترین ماشین‌آلات انبارداری هستند. استاکرها عموما برای حمل بار در مکان‌های سر بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل ابعاد کوچک‌تراستاکرها نسبت به لیفتراک‌ها فضای مانور بیشتری برای اپراتور فراهم می‌کند؛ به همین دلیل برای مکان‌هایی با محدودیت جا نیز مناسب هستند. استاکرها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌شوند. تفاوت اصلی استاکرها با جک پالت‌ها در توانایی بالا بردن بار است. استاکرها قادرند بار را از ۱.۵ تا ۴.۵ متر بالا ببرند.

از ویژگی‌های دیگر استاکر، می‌توان قیمت به صرفه‌تر آن نسبت به لیفتراک را نام برد. همچنین بر خلاف لیفتراک‌ها، استاکرها از سوخت فسیلی استفاده نمی‌کنند. از طرفی دیگر ظرفیت استاکرها نسبت به لیفتراک‌ها کمتر است. اگر نیاز به کارشناسان فروش استاکر در اصفهان دارید، شرکت دینو لیفتراک آماده کمک به شماست. کارشناسان فروش استاکر در شرکت دینو لیفتراک منتظر تماس شما هستند.

انواع استاکر

استاکرها بسته به نیاز کارفرمایان به سه دسته تمام برقی، نیمه برقی و دستی تقسیم می‌شوند. بسته به محیط کاری و نیاز، اپراتور یکی از این سه نوع را برای سهولت انجام کار خود انتخاب می‌کند.

  • استاکر دستی

ابتدایی‌ترین نوع استاکر، استاکرهای دستی هستند. در استاکرهای دستی، تمام عملیات بارگیری و حمل بار توسط اپراتور انجام می‌گیرد. همچنین این نوع استاکر، کمترین ارتفاع بالابری را دارد. استاکرهای دستی قادر به بالا بردن بار تا ۱.۶ متر هستند. بالا بردن شاخک‌ها در استاکر دستی توسط پدال انجام می‌گیرد. با هر بار پدال زدن، شاخک‌های استاکر تا ۲۰ سانتی‌متر بالا می‌آید. بیشترین طیف استفاده از استاکرهای دستی، در کارگاه‌ها و انبارهای کوچک است که نیاز به جابه‌جایی زیادی ندارند. زحمت مورد نیاز استاکرهای دستی برای حرکت، موجب مناسب نبودن این استاکرها برای استفاده در مسافت طولانی است.

فروش استاکر دستی

  • استاکر نیمه برقی

با توجه به نام استاکر نیمه برقی، باید متوجه شده باشید که نیمی از کار توسط نیروی الکتریکی و نیمی دیگر توسط نیروی اپراتور صورت می‌گیرد. نحوه کار استاکرهای نیمه برقی، به دو صورت است. در برخی انواع آن قسمت بالابری توسط نیروی الکتریکی و عملیات حمل و نقل توسط کاربر انجام می‌گیرد؛ در حالی که در انواع دیگر این عملیات‌ها بلعکس اتفاق می‌افتد. استاکر‌های نیمه برقی، سرعت بالاتری نسبت به استاکرهای دستی دارند و کار را با سهولت بیشتری پیش می‌برند.

فروش استاکر نیمه برقی

  • استاکر تمام برقی

استاکر تمام برقی با نیروی الکتریکی باتری کار می‌کند. سرعت کار، ظرفیت و توانایی استاکرهای تمام برقی نسبت به استاکرهای نیمه برقی و دستی بسیار بالاتر است. تمامی مراحل بارگیری و حمل و نقل استاکرهای تمام برقی توسط نیروی باتری انجام می‌شود و نیاز به دخالت اپراتور ندارد. همچنین این نوع از استاکرها اکثرا دارای سکوی اپراتور نیز هستند. چرخ‌های استاکرهای تمام برقی طوری طراحی شدند که فقط در سطوح صاف قابل استفاده‌اند. بنابراین اگر قصد جابه‌جایی بار در محیطی ناهموار را دارید، پیشنهاد می‌شود از لیفتراک کمک بگیرید.

فروش استاکر برقی

نحوه استفاده از استاکرها

نحوه استفاده از استاکرهای برقی بسیار ساده است. استاکرهای برقی فقط نیاز به تنظیم چند دکمه دارند. سپس به صورت خودکار عملیات حمل بار و بارگیری را انجام می‌دهند. این وضعیت در استاکرهای نیمه برقی نیز وجود دارد، با این تفاوت که در اینجا بخشی از عملیات توسط اپراتور صورت می‌گیرد. یعنی اپراتور ملزم به پدال زدن برای بالا بردن بار یا هل دادن استاکر است.

در استاکرهای دستی، کار اپراتور بیشتر می‌شود. در استاکرهای دستی، برای بالا بردن بار از پمپ هیدرولیک کمک می‌گیرند. برای بارگیری، کاربر، استاکر را تا مکان بارگیری هل می‌دهد. سپس با استفاده از پدال، شاخک‌ها به سمت بالا یا پایین هدایت و بارگیری شروع می‌شود. پس از بارگیری نیز مجددا استاکر با نیروی اپراتور حرکت را آغاز می‌کند.

استاکرهای دستی نیاز به نیرو و آمادگی جسمانی بالای کاربر دارد. استفاده از این نوع استاکر برای مسافت‌های طولانی، انبارهای بزرگ یا بارهای بسیار سنگین موجب ورود آسیب به اپراتور و حتی کاهش سرعت کار می‌شود؛ کارشناسان دینو لیفتراک توصیه می‌کنند در این موارد از انواع برقی استاکرها یا لیفتراک‌ها کمک بگیرید.

 

قیمت استاکرها

از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت استاکرها برقی یا دستی بودن آن‌هاست. با توجه به قیمت انواع استاکر، می‌توان گفت استاکرهای دستی قیمت مناسب‌تر و البته استفاده محدود‌تری دارند. ویژگی‌هایی مثل سال ساخت، مدل و ظرفیت حمل بار نیز در قیمت استاکرهای دستی و برقی تاثیرگذار است. همچنین در استاکرهای برقی، عوامل دیگری مانند ولتاژ و قدرت باتری، سرعت حرکت و ارتفاع بالابر در قیمت آن تاثیر می‌گذارد.  با توجه به تاثیر نوسانات بازار در قیمت استاکرها، توصیه ما این است که قبل از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

 

جمع بندی

استاکرها برای جابه‌جایی بار در مکان‌های سربسته بسیار مناسب هستند. استاکرها به جابه‌جایی محموله‌ها در انبارها سرعت می‌بخشند. شما می‌توانید با توجه به مهارت کاربر، میزان سرمایه، نوع کار و ظرفیت بارتان برای تهیه استاکر یا خرید لیفتراک دست دوم اقدام کنید. پیشنهاد می‌شود در صورت مسافت طولانی یا سنگینی بیش از حد محموله‌ها از انواع برقی استاکرها کمک بگیرید. برای فروش استاکر در اصفهان می‌توانید از شرکت دینو لیفتراک کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21