فروش جک پالت در شیراز

امتیاز پست
5/5
فروش جک پالت در شیراز

در شغل‌هایی که نیازمند جابه‌جایی بارهای سنگین هستند، استفاده از نیروی انسانی، چندان کارآمد به نظر نمی‌رسد. در چنین حرفه‌هایی ماشین‌آلات صنعتی به کمک ما می‌آیند. در حمل محموله‌های سنگین که جابه‌جایی آن از توان نیروی انسانی خارج است، جک پالت، کار را برای ما ساده می‌کند. همچنین استفاده از جک پالت برای حمل بارها، منجر به هدر رفتن کمتر زمان است. با کمک انواع مختلف جک پالت، قابلیت حمل و نقل بار حتی در مکان‌های کوچک نیز فراهم می‎شود. جک پالت‌ها در اندازه‌های مختلف به دو صورت دستی و برقی تولید می‌شوند. اگر به دنبال خرید و فروش جک پالت در شیراز هستید، شرکت دینو لیفتراک در شیراز نیز به کمک شما می‌آید. شرکت دینو لیفتراک با بیش از دو دهه تجربه در فروش جک پالت، لیفتراک و استاکر آماده کمک و خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

جک پالت‌های دستی

جک پالت‌های دستی در انواع استاندارد، عریض، شاخک بلند، شاخک کوتاه، قیچی، گالوانیزه و رولت بر ساخته می‌شوند و هر کدام نیز کاربرد خاص خود را دارند. بیشتر مدل‌های جک پالت، با توجه به کارایی‌شان در تناژهای ۱.۵ تا ۵ تنی به تولید می‌رسند. جک پالت‌های دستی، با کمک نیروی اوپراتور شروع به حرکت می‌کنند. کار کردن با جک پالت‌های برقی راحت تر از انواع دستی آن است؛ اما با این حال انواع دستی جک پالت هنوز هم خریداران بیشتری دارد.

از عمده‎ترین دلایلی که منجر به فروش بیشتر جک پالت های دستی می‌شود، قیمت مناسب‌تر این جک پالت نسبت به انواع برقی آن است. از دلایل دیگر می‌توان به تنوع آن اشاره کرد. جک پالت‌های دستی دارای اندازه‌ها و تناژهای مختلف هستند، از این رو می‌توانند کاربردهای بیشتری داشته باشند. جهت خرید یا اطلاع از قیمت فروش جک پالت در شیراز، با کارشناسان دینو لیفتراک در ارتباط باشید.

جک پالت دستی

کاربرد انواع جک پالت‌های دستی

  • جک پالت دستی استاندارد

جک پالت دستی استاندارد، کاربری معمولی دارد. برای مکان‌های باریک با جای کم و حمل محموله‌های چوبی ۱۰۰ سانتی‌متری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت این جک پالت‌ها تا ۳۰۰۰ کیلوگرم نیز می‌رسد.

  • جک پالت دستی عریض

از جک پالت‌های عریض برای حمل پالت‌هایی با عرض بیشتر استفاده می‌شود. جک پالت‌های عریض بیشتر در انبارها و کارخانه‌ها یافت می‌شوند. ظرفیت حمل بار جک پالت‌های عریض از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم است.

  • جک پالت دستی شاخک بلند

از جک پالت‌ شاخک بلند برای حمل محموله‌هایی تا ابعاد ۲۰۰ سانتی‌متر استفاده می‌کنند. بیشترین کاربرد جک پالت شاخک بلند، در کارخانه‌هایی مانند کارخانه MDF است. این نوع جک پالت‌ها در حداکثر ظرفیت ۳۰۰۰ کیلوگرم ساخته می‌شوند.

  • جک پالت دستی شاخک کوتاه

کاربردی‌ترین استفاده جک پالت‌های شاخک کوتاه در مکان‌هایی مانند فروشگاه است که فضای مانور کمی وجود دارد. بیشترین ظرفیت تولیدی این نوع جک پالت ۳۰۰۰ کیلوگرم است.

  • جک پالت دستی گالوانیزه

جک پالت‌های گالوانیزه، به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، بیشترین استفاده را در سردخانه‌ها و یخچال‌های مواد غذایی دارند. حتی در حمل بارهای مرطوب نیز این جک پالت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. حداکثر میزان حمل بار با جک پالت‌های گالوانیزه ۲۵۰۰ کیلوگرم است.

قیمت جک پالت‌های دستی

جک پالت‎های دستی را با توجه به مدل، سال ساخت، تناژ، اندازه شاخک‌ها و… قیمت‌گذاری می‌کنند. همچنین نوسانات بازار نیز در تعیین قیمت جک پالت‌های دستی تاثیر گذار است. با توجه به نوسانات لحظه‎ای بازار ایران، قیمت جک پالت‌های دستی نیز به صورت لحظه‌ای در نوسان هستند. برای اطلاع از جدیدترین و دقیق‌ترین قیمت فروش جک پالت در شیراز با ما در تماس باشید.

جک پالت‌های برقی

جک پالت‌های ها‌های برقی، بر خلاف جک پالت‌های دستی از فرمان الکتریکی برای بارگیری استفاده می‌کنند. همچنین نیروی حرکت جک پالت‌های برقی را موتور AC آن‌ها تامین می‌کند. جک پالت برقی، به دو زیر دسته جک پالت دارای پلتفرم و بدون پلتفرم تقسیم می‌شوند. در جک پالت‌های دارای پلتفرم، سکوی کوچکی برای حمل اوپراتور تعبیه شده است و در خلاف آن اوپراتور جک پالت بدون پلتفرم، به صورت پیاده به راهنمایی و کنترل جک پالت می‌پردازد. مهم‌ترین شاخصه قابل توجه هنگام خرید جک پالت‌های برقی، باتری آنهاست. هنگام خرید، باید از سلامت باتری و تناسب ولتاژ آن با جک پالت برقی اطمینان حاصل کنید.

جک پالت برقی

مقاله پیشنهادی : تعمیر جک پالت

قیمت جک پالت‌های برقی

علاوه بر ویژگی‎های ساخت جک پالت، از شاخصه‌های تاثیرگذار دیگر بر قیمت فروش جک پالت‌های برقی، مشخصات باتری آن است. برند، مارک، ولتاژ و از این قبیل ویژگی‌های باتری تاثیر بسزایی در تعیین قیمت جک پالت‌های برقی دارد. همچنین قیمت انواع پلتفرم‌دار از جک پالت‌های برقی بدون پلتفرم، بیشتر است. برای اطلاع دقیق از قیمت فروش جک پالت در شیراز با کارشناسان ما در ارتباط بمانید.

نکات مهم قبل از خرید جک پالت‌

اگر قصد خرید جک پالت را دارید، پیش از صرف هرگونه هزینه‌ای، باید به یک‌سری نکات توجه کافی داشته باشید. در ابتدا باید کاربرد جک پالت را را در شغل خود مشخص کنید. سپس با توجه به حجم محموله‌هایی که قصد جابه‌جایی‌شان را دارید، متناسب‌ترین ظرفیت جک پالت را برای کارتان انتخاب کنید. بعد از آن شاخصه‌های دیگری مانند چرخ‌های جک پالت، طول شاخک و ارتفاع بالا برنده را را تحت بررسی قرار دهید. باید دقت داشته باشید که اگر قصد استفاده از جک پالت در وسایل باربری (مانند کانتینر) را دارید، باید به وزن خود جک پالت نیز توجه کنید. جک پالت‎های سنگین برای استفاده در وسایل باربری گزینه مناسبی نیستند.

فروش جک پالت

سخن پایانی درباره فروش جک پالت در شیراز

جک پالت‌ها کاربرد گسترده‌ای در حمل محموله‌ها دارند. بنابراین ضروری است که با توجه به کاربرد هر جک پالت، متناسب‎ترین را برای کار خود انتخاب کنید. خرید جک پالت با توجه به نیاز شما باعث کارآمدتر بودن جک پالت و تسریع فرآیند حمل محموله در کار شماست. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای تهیه جک پالت با شرکت ما در تماس باشید؛ همچنین اگر نیاز به کارشناس فروش جک پالت در شیراز دارید، کارشناسان دینو لیفتراک در خدمت شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21