فروش لیفتراک برقی

امتیاز پست
5/5
فروش لیفتراک برقی

آیا با لیفتراک و انواع آن آشنایی دارید ؟ لیفتراک برقی یک دستگاه صنعتی محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این دستگاه جابجایی مواد و کالاهای سنگین می‌باشد. اولین لیفتراک چه زمانی به بازار عرضه شده است ؟ اولین لیفتراک در ابتدای قرن بیستم میلادی توسط دو شرکت کلارک و یال تولید و به بازار روانه شده است.
از زمان شروع جنگ جهانی دوم با توجه به نیازهای کشورهای مختلف ، استفاده از ماشین به شدت افزایش پیدا کرد. امروزه استفاده از لیفتراک‌های برقی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ماشین‌ها در تولید و انبار انواع کالاها به حساب می‌آید.

لیفتراک برقی چیست ؟

لیفتراک برقی ماشینی است که از دکل ، شاخک و ملحقاتی تشکیل شده است. از این ماشین برای حمل و نقل ، جابجایی و انبار کردن کالاها استفاده خواهد شد. لیفتراک برقی جزو پرطرفدارترین ماشین‌های حمل و نقل کالاهای سنگین محسوب می‌شود.
همانطور که از نام لیفتراک برقی مشخص است ، این دستگاه از برق برای تامین انرژی استفاده می‌کند. یکی از مزیت‌های لیفتراک برقی میزان پایین هزینه‌های سوختی و همچنین آلایندگی بسیار پایین این دستگاه نسبت به مدل‌های گازوئیلی و دوگانه سوز است.
لیفتراک برقی نسبت به لیفتراک‌های دوگانه سوز و گازوئیلی از سر و صدای پایینی تری برخوردار است. در بسیاری از محیط‌های بسته و یک سری از محیط‌های دیگر نباید دود تولید شود. در نتیجه در اینگونه موارد استفاده از لیفتراک برقی پیشنهاد می‌شود.
شرکت دینولیفتراک با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش لیفتراک برقی در خدمت شما دوستان است. برای خرید لیفتراک برقی با شماره‌های داخل آگهی تماس حاصل نمایید.

قطعات اصلی لیفتراک

لیفتراک از اجزا و قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است. در زیر به معرفی این قطعات خواهیم پرداخت:

• بدنه لیفتراک

بدنه لیفتراک یکی از اساسی‌ترین اجزای لیفتراک برقی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است دکل‌ ، چرخ‌ها ، شاسی ، موتور و وزنه تعادل روی بدنه لیفتراک سوار شده‌اند.

• موتور لیفتراک

موتور لیفتراک وظیفه تولید انرژی شیمیایی ، گردش سوخت و وزنه تعادل لیفتراک را بر عهده دارد. یکی از مهم‌ترین اجزای لیفتراک برقی به حساب می‌‌آید و عملیات قدرت و گردش توسط این قطعه صورت می‌پذیرد. موتور نیسان ، تویوتا ، هیوندای و میتسوبیشی از محبوب‌ترین برندهای موتور لیفتراک محسوب می‌شوند.

• وزنه تعادل لیفتراک

وزنه تعادل در قسمت عقبی لیفتراک قرار می‌گیرد. دلیل وجود وزه تعادل در لیفتراک ، برقراری تعادل بین عقب و جلوی لیفتراک در حین حمل وزنه سنگین توسط قسمت ابتدایی لیفتراک برقی است. جنس این وزنه تعادل از چدن می‌باشد.

شرکت دینولیفتراک با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش لیفتراک برقی در خدمت شما دوستان است. برای خرید لیفتراک برقی با شماره‌های داخل آگهی تماس حاصل نمایید.

مقاله پیشنهادی:
باتری لیفتراک لیتیومی 

فروش لیفتراک برقی در انواع برند

برندهای معروف و پرطرفداری زیادی لیفتراک‌های برقی را تولید می‌کنند. اگر بخواهیم به ۱۰ برند معروف خارجی تولیدکننده لیفتراک اشاره کنیم به طور حتم موارد زیر شامل آنها خواهد شد:

۱. تویوتا
۲. یاله
۳. بندی
۴. کلاغ
۵. میتسوبیشی
۶. دوسان
۷. هیستر
۸. کلارک
۹. هاینرچ
۱۰. هانگچا
شایان به ذکر است در داخل کشور خود ما نیز تولیدکنندگان بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد. لیفتراک سهند ، سپاهان ، آریا و … از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لیفتراک برقی به حساب می‌آیند. برای خرید لیفتراک برقی می‌توانید با شماره‌های مرکز فروش لیفتراک برقی در تهران تماس بگیرید. شماره این مرکز در داخل سایت درج شده است.

فروش لیفتراک برقی

قیمت لیفتراک برقی

عوامل مختلفی روی قیمت لیفتراک برقی تاثیرگذار است. کیفیت ، سال ساخت ، تناژ ، برند و … از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار هستند. توصیه می‌شود به هیچ وجه بدون کسب اطلاعات تصمیم به خرید لیفتراک برقی نگیرید.
همچنین لازم به ذکر است به دلیل وجود تحریم‌ها و بی ثباتی نرخ ارز در کشور ما ، قیمت لیفتراک برقی نیز ثابت نیست. در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لیفتراک برقی با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.
نکات مهم قبل از خرید لیفتراک برقی
قبل از خرید لیفتراک برقی باید به نکات مهمی دقت کرد. قبل از خرید لیفتراک برقی به موارد زیر دقت کنید:
• به چه نوع لیفتراکی نیاز دارید ؟
• بودجه شما چقدر است ؟
• محصولات شما چیست ؟
• آیا محل کسب و کار شما دارای محدویت است؟
• محل نگهداری لیفتراک شما کجاست ؟
• هزینه‌های نگهداری لیفتراک چقدر می‌شود ؟
• کدام برند لیفتراک مناسب کار شما است ؟
این مهم‌ترین سوالاتی است که شما قبل از خرید لیفتراک باید از پاسخ آنها مطلع باشید. اگر برای کسب و کارتان نیا به خرید لیفتراک دارید می‌توانید با کارشناسان فروش لیفتراک برقی شرکت دینولیفتراک تماس بگیرید.

تعمیر لیفتراک برقی

لیفتراک‌های برقی یکی از محبوب‌ترین انواع لیفتراک‌ها محسوب می‌شود. سابقه تولید و طراحی لیفتراک‌های برقی نسبت به سایر لیفتراک‌های بسیار کمتر است. به دلیل ویژگی‌ها و مزایای زیاد این نوع لیفتراک‌ها ، لیفتراک‌های برقی از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد.
مهم‌ترین مزیت لیفتراک‌های برقی نسبت به سایر لیفتراک‌ها ، آلوده نکردن محیط زیست است. اگر لیفتراک برقی شما دچار آسیب شده یا از کار افتاده است ، می‌توانید برای تعمیر لیفتراک برقی با کارشناسان دینولیفتراک در ارتباط باشید.

تعمیر لیفتراک

تعمیر لیفتراک برقی چگونه انجام می‌شود ؟

امروزه تعمیر لیفتراک برقی به یکی از چالش‌های استفاده‌کنندگان از این ماشین تبدیل شده است. لیفتراک برقی جزو مهم‌ترین و اساسی‌ترین ماشین‌ها برای جابجایی بارهای سنگین محسوب می‌شود. کارکرد این دستگاه با باتری‌های خودشارژشونده است.
لیفتراک برقی نیز همانند بسیاری از ماشین‌های دیگری به دلایل مختلف دچار آسیب و مشکل می‌شود. نکته مهم و حائز اهمیت در مورد این ماشین‌ها ، تعمیر لیفتراک برقی به صورت اصولی و درست است.
برای تعمیر لیفتراک برقی باید در ابتدا مشکل شناسایی شود. در صورت عدم تخصص و تجربه در این حوزه ، امکان آسیب رسیدن به لیفتراک برقی بسیار بالا است. در نتیجه توصیه می‌شود برای تعمیر لیفتراک برقی به متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای مراجعه نمایید.
شرکت دینولیفتراک با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش و تعمیر لیفتراک برقی در خدمت شما دوستان است. برای تعمیر لیفتراک برقی با شماره‌های داخل آگهی تماس حاصل نمایید.

مقاله پیشنهادی:
تعمیر صندلی لیفتراک 

انواع مشکلات در تعمیر لیفتراک برقی

همانطور که متوجه شدید برای تعمیر لیفتراک برقی باید مشکل به خوبی شناسایی شود. در ادامه به مهم‌ترین مشکلات پیش آمده در لیفتراک اشاره خواهیم کرد:
• مشکلات باتری
• مشکلات موتور لیفتراک برقی
• ایراد در سیستم برقی
• مشکلات سیستم ترمز در لیفتراک برقی
• ایرادات باتری
• مشکلات مکانیکی لیفتراک برقی
• نقص در سیستم‌های کنترلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

پاسخگوی شما هستیم 9 الی 21